טריגר Magento מאפשר לחבר בין אירועים שמתרחשים בחנות ה- Magento באתר ה- eCommerce שלנו, לבין פעולות שמתבצעות בתוך המערכת ובאמצעותה. הטריגר משמש כנקודת הפתיחה לתהליך אוטומציה שנפעיל כלפי מבקרים בחנות ה Magento שלנו, במטרה להניע אותם לפעולה ולטפח איתם מערכת יחסים מניבה.
ניתן להדגים זאת על תרחיש של גולש אשר צפה בפריטים באתר, הכניס אותם לעגלת הקניות שלו, אך מסיבה כזו או אחרת לא השלים את הקניה. גולש זה למעשה נטש את העגלה; מבחינתנו ישנה כאן קניה פוטנציאלית שלא התממשה ובמטרה לשחזר המומנטום ולעודד את השלמת הרכישה נפעיל כלפי אותו גולש את התהליך הבא:
לחץ על התמונה להגדלה
האירועים הרווחים אם כן בחנויות eCommerce כוללים רכישה, רישום לאתר, רישום לרשימת תפוצה ונטישת עגלה. באופן טבעי, מכל סוג של אירוע יגזר תרחיש אוטומציה שונה. על מנת להפעיל את הטריגר בהתאם לאירוע הרצוי ולתפור את התהליך בצורה מודייקת יש לבחור את סוג האירוע בהגדרות הפקד:
לחץ על התמונה להגדלה
לאחר בחירת סוג האירוע יש להגדיר את המשתנים שימשכו מהטריגר לתוך המערכת ולשייך אותם לשדות המתאימים במערכת. כך למשל אם האירוע הוא רישום לרשימת תפוצה המשתנה שיש להגדיר הוא כתובת המייל שמתקבלת מהגולש, אותה נשייך לשדה כתובת אימייל באנשי הקשר שלנו במערכת. בהתאם לכך ניתן לצור גם משתני אוטומציה אשר ילוו אותנו בהמשך התהליך ועל פיהם נוכל להגדיר נקודות נוספות בתוואי.
לאחר הגדרת האירוע והמשתנים הכרוכים בו נמשיך ונשרטט את תוואי התהליך בהתאם לשלל האפשרויות שמודול האוטומציה מעמיד לרשותנו, כמודגם בקצרה בתמונה מעלה.
למידע נוסף אודות האינטגרציה בין המערכת ל- Magento, ולהורדת הפלאגאין לחיבור חנות ה- Magento למשתמש המערכת שלכם, ראו כאן.