במקרה של מגבלת שליחה של עד 250 הודעות ביממה מתגלגלת על חשבון הווצאפ, למרות שה- Business Manager מאומת, יש לבדוק האם ביצענו שינוי בשם השולח לאחר שאושר לשימוש. במידה ואושר לנו שם שולח וערכנו/ שינינו אותו לאחר שאושר ווצאפ אוטומטית מורידה את נפחי השליחה המותרים בחשבון. במקרה כזה יש לבצע את הפעולות הבאות:
- לפנות לתמיכה של פייסבוק להסדרת העניין. להלן הסבר איך עושים זאת.
- אופציה נוספת היא להתחיל לשלוח בקצב של עד 250 הודעות תבנית בייממה ולראות אם מדרגת השליחה מתעדכנת מעצמה, לעיתים העדכון קורה תוך כדי תנועה.
- אופציה שלישית היא לאפס את המספר, לאחר מכן להתחיל לשלוח הודעות ולבדוק אם המדרגה מתעדכנת מעצמה. אם מתעדכנת נהדר, במידה ולא יש לפנות לתמיכה של פייסבוק כמפורט בסעיף 1.
לאיפוס המספר:
א. נככנס לאזור ניהול המספרים – https://business.facebook.com/wa/manage/phone-numbers/ – ושם למחוק את הטלפון הרצוי מרשימת המספרים בחשבון:
ב. לאחר המחיקה יש לרשום את המספר מחדש לשירות ולתת לו את מאפייני המיתוג, לרבות שם השולח, מחדש. נעשה זאת מלשונית API Setup בממשק ניהול האפליקציה בלחיצה על כפתור Add phone number:
ג. תפתח חלונית הגדרת מספר חדש.
נגדיר את הפרטים הבאים:
שם השולח –
במידה והאקטוב מחדש של המספר עם שם השולח הרצוי לא עזר יש לפנות לתמיכה של פייסבוק להכוונה וקבלת עזרה. ניתן לפתוח קריאה בקלות דרך צ'אט עם נציג או באימייל, בשפה העברית.
•השם צריך לייצג את המותג/החברה השולחת את ההודעות בצורה נאמנה
•הוא צריך להיות נוכח בטקסט חיי באתר החברה המוזכר ב- Business Manager
•אתר החברה צריך להיות פתוח לגלישה מכל יעד בחול לאימות השם
•השם צריך להיות מוזכר בפרטי העסק ב- Business Manager
•הוא אינו יכול להיות כללי או גנרי מדיי
להלן הנחיות נוספות של Meta בנושא – https://www.facebook.com/business/help/757569725593362
קטגוריית עסק – לבחירה, אם לא מופיע הסיווג הנכון מבחינתכם בחרו ב- Other
תיאור העסק – שדה רשות, ניתן תמיד לעריכה בדיעבד, פתוח לטקסט חופשי עד 512 תווים
ד. בסיום ביצוע הגדרות אלו תפתח חלונית הגדרת המספר, יש להזין בה את המספר בפורמט בינלאומי ולבחור באמצעי לאימות שלו – בהודעת טקסט או בשיחה קולית.
המספר יכול להיות בבעלותכם או מספר שמסופק על ידי InforUMobile.
ניתן להשתמש בטלפון נייד או קווי, ובתנאי שלא היה מותקן עליו שירות ווצאפ בעבר ושניתן לקבל אליו שיחת אקטיבציה (כלומר שזו לא מרכזיה שעונה עם נתב שיחות) או הודעת SMS לאימות המספר.
אם מדובר במספר נייח שאין לכם גישה אליו אפשר לעשות עקוב אחרי ממנו למספר אחר על מנת שתוכלו לקבל את שיחת האקטיבציה.
במידה ומדובר במספר נייד המסופק על ידי InforUMobile סמנו את האפשרות אימות בהודעת טקסט SMS וודאו כי יש לכם גישה לחשבון המערכת שלכם על מנת לראות בו את הקוד שישלח. את הקוד תמצאו בחשבון תחת עיגול ה- SMS> תפריטדוחות> דוח הודעות נכנסות.
לאחר הבחירה נלחץ Next וישלח קוד אימות למספר. את הקוד יש להזין בחלונית.
בסיום התהליך אנו צריכים לראות מספר טלפון מאוקטב לשימוש וללא הודעות או התראות לצידו.
ה. ברגע שאנחנו רואים אותו מאוקטב מחדש יש לשלוח ל- [email protected] מייל עם הפרטים הבאים:
- מספר הטלפון שהוגדר מחדש לשירות – Phone number
- המספר המזהה שלו – Phone number ID
- המספר המזהה של חשבון הווצאפ שלו – WhatsApp Business Account ID: