כמות החשיפות היא כמות הפעמים הכוללת שהנמענים נחשפו לדיוור. נמען שפותח את הדיוור הן על הטלפון הנייד שלו והן על המחשב נספר כתרם 2 חשיפות למניין החשיפות של הדיוור.
כמות שנפתחו/כמות צפיות היא כמות הפעמים שהדיוור נפתח על ידי נמען ייחודי. בדוגמא מעלה הנמען שנחשף לדיוור פעמיים תרום פתיחה/צפייה 1 בלבד למניין הפתיחות של הדיוור כמופיע בסטטיסטיקות שלאחר השליחה.
ניתן לראות את כמות החשיפות וכמות הפתיחות של הדיוור בדוח סיכום הקמפיין; להלן דוגמא:
בדוגמה זו ניתן לראות ש:
- הדיוור נשלח ל- 289 נמענים.
- 86 נמענים מתוכם פתחו את הדיוור (פתיחה נספרת פעם אחת בעת הצגת התמונות שכלולות בדיוור).
- בהינתן שלדיוור היו 176 חשיפות, ניתן לראות כי כל נמען שפתח אותו מבין 86 הפותחים ראה אותו פעמיים לערך (כך הגענו מהמספר 86 למספר 176).
ניתן להגיע לדוח סיכום הקמפיין ולצפות במשפך תוצאות הדיוור על ידי:
1. לחיצה על לשונית הדוחות בתפריט המערכת:
הלחיצה מובילה למסך עם טבלת הסטטיסטיקות של כל הדוורים שנשלחו.
2. לחיצה על שם הקמפיין הרלוונטי בטבלה .
הלחיצה מובילה לאיזור הדוחות המורחבים על הקמפיין ובפרט לדוח סיכום הקמפיין.
Category:
Email