כל עוד שהטלפון הרצוי לחשבון הווצאפ לא השלים את האקטיבציה והרישום מול ווצאפ, או שאינו מאושר מבחינתה לשימוש, לא ניתן יהיה לחבר אותו למערכת InforUMobile, לשלוח ממנו הודעות או ולקבל בו הודעות.
במקרה שיש בעיה במספר הטלפון שנרצה שיוגדר לשירות נדרש לבצע את הפעולות הבאות:
- להכנס לממשק ה- Business Manager, בתוכו לנווט ללשונית Accounts בתפריט הצד ובה ללשונית Apps.
- יש לעמוד על האפליקציה הרצויה ברשימת האפליקציות בחשבון וללחוץ על כפתור Open in App Dashboard בפינה העליונה.
3. הלחיצה תעביר אותנו למסך ניהול האפליקציה, ממנו יש לעבור ללשונית API Setup.
4. באזור ניהול הטלפונים נראה אם מוגדר מספר כבר או לא.
א. במידה ומוגדר טלפון אך מופיעה לצידו התראה או סימן קריאה יש ללחוץ על ההתראה ולקרוא מה נדרש לעשות כדי לאקטב את המספר.
לרוב יהיה מדובר באימות מספר הטלפון. במקרה ואכן מדובר בבעיית אימות יש לבצע אימות על ידי שליחת קוד ב- SMS או הודעה קולית למספר הרצוי והזנתו בממשק.
בעיה אפשרית אחרת יכולה להיות שהמספר פסול לשימוש על ידי ווצאפ (למשל אם כבר היה מותקן עליו ווצאפ בעבר). במקרה זה יש להגדיר טלפון חלופי לשירות ולבצע אימות עבור מספר חלופי זה.
ב. במידה ולא מוגדר שום מספר נגלול את המסך למטה ונלחץ על כפתור Add phone number:
ג. תפתח חלונית הגדרת מספר חדש.
נגדיר את הפרטים הבאים:
שם השולח –
•השם צריך לייצג את המותג/החברה השולחת את ההודעות בצורה נאמנה
•הוא צריך להיות נוכח בטקסט חיי באתר החברה המוזכר ב- Business Manager
•אתר החברה צריך להיות פתוח לגלישה מכל יעד בחול לאימות השם
•השם צריך להיות מוזכר בפרטי העסק ב- Business Manager
•הוא אינו יכול להיות כללי או גנרי מדיי
להלן הנחיות נוספות של Meta בנושא – https://www.facebook.com/business/help/757569725593362
קטגוריית עסק – לבחירה, אם לא מופיע הסיווג הנכון מבחינתכם בחרו ב- Other
תיאור העסק – שדה רשות, ניתן תמיד לעריכה בדיעבד, פתוח לטקסט חופשי עד 512 תווים
ד. בסיום ביצוע הגדרות אלו תפתח חלונית הגדרת המספר, יש להזין בה את המספר בפורמט בינלאומי ולבחור באמצעי לאימות שלו – בהודעת טקסט או בשיחה קולית.
המספר יכול להיות בבעלותכם או מספר שמסופק על ידי InforUMobile.
ניתן להשתמש בטלפון נייד או קווי, ובתנאי שלא היה מותקן עליו שירות ווצאפ בעבר ושניתן לקבל אליו שיחת אקטיבציה (כלומר שזו לא מרכזיה שעונה עם נתב שיחות) או הודעת SMS לאימות המספר.
אם מדובר במספר נייח שאין לכם גישה אליו אפשר לעשות עקוב אחרי ממנו למספר אחר על מנת שתוכלו לקבל את שיחת האקטיבציה.
במידה ומדובר במספר נייד המסופק על ידי InforUMobile סמנו את האפשרות אימות בהודעת טקסט SMS וודאו כי יש לכם גישה לחשבון המערכת שלכם על מנת לראות בו את הקוד שישלח. את הקוד תמצאו בחשבון תחת עיגול ה- SMS> תפריטדוחות> דוח הודעות נכנסות.
לאחר הבחירה נלחץ Next וישלח קוד אימות למספר. את הקוד יש להזין בחלונית.
בסיום התהליך אנו צריכים לראות מספר טלפון מאוקטב לשימוש וללא הודעות או התראות לצידו. במצב זה יש לשלוח ל- [email protected] מייל עם המספר שאוקטב והמספר המזה שלו: