חיבור חנות ה- eCommerce שלנו למערכת InforUMobile מאפשרת לשדר אירועים מהחנות למערכת ולבצע פעולות ייעודיות בהמשך לכך מתוך המערכת. אירועים מהחנות שניתן לשדר למערכת כוללים הרשמה לאתר, הרשמה לרשימת דיוור באתר, ביצוע רכישה, נטישת עגלה ועוד. מרגע שהחנות מחוברת האירועים משודרים ממנה בצורה אוטומטית למערכת, הנתונים בין החנות למערכת מסתנכרנים על בסיס קבוע ורציף, ניתן לבצע שרשרת של פעולות אוטומטית בעקבות כל סוג של אירוע לעידוד הרכישה וחיזוק הקשר עם הלקוח. כך למשל אם לקוח שלנו נטש עגלה בחנות ניתן לצור אוטומציה שתעודד אותו להשלים את הרכישה; אם לקוח קונה בקביעות מוצרים מקטגוריה מסוימת נרצה לצור אוטומציה שמעודדת אותו לרכוש מוצרים משלימים מאותה הקטגוריה; . אם לקוח נרשם לאתר נשלח לו קופון הצטרפות למימוש בחנות; אם הוא היה קונה בקביעות והפסיק נעודד אותו לשוב לרכישה בעזרת קמפיין לקוחות רדומים וכו' וכו'. כל הפעולות הללו ורבות אחרות יתאפשרו בשל המידע שמתקבל מהחנות תודות לחיבור בינה לבין המערכת.
מימוש החיבור בין החנות למערכת הוא פשוט וניתן לבצע אותו ברגעים ספורים. לביצוע החיבור יש להיכנס במערכת לאזור האינטגרציות:
הלחיצה תוביל אותנו אל מסך האינטגרציות בו נבחר בסוג החנות שלנו אותה נרצה לחבר למערכת:
נעמוד על סוג החנות הרצויה ונלחץ, למשל אם נרצה לחבר את חנות ה- Magento שלנו:
הלחיצה תוביל אותנו אל אשף החיבור הייעודי לפלטפורמה בה אנו מנהלים את החנות שלנו. בשלב ראשון נוריד את הפלגאין הרלוונטי לחנות שלנו:
לאחר שהורדנו אותו נתקין את הפלגאין הייעודי בחנות.
בשלב השני נזין את פרטי החנות שלנו על מנת שתחל התקשורת בין המערכת לחנות. הפרטים כוללים את כתובת האתר כפי שהלקוחות שלנו מכירים אותה, את הקישור לממשק ה- API של החנות בו אנו מנהלים אותה וטוקן גישה לחנות אותו נייצר בחנות במעמד התקנת הפלגאין:
בשלב הבא נגדיר את פרופיל השולח שלנו עבור דיוורים אלקטרוניים והודעות SMS שנשלח לנמענים במסגרת מסעות הלקוח והאוטומציות שנגדיר והקמפיינים הנקודתיים שנשלח אליהם מעת לעת.
שימו לב כי על מנת להבטיח את עבירות הדיוורים ושליחת הודעות ה- SMS נדרש לאמת את פרטי השולח של כל אחד מהערוצים בנפרד. מומלץ לטפל בהגדרות הללו בעזרת הקישורים הייעדויים במסך על מנת שלא לעכב הפצות לנמענים מרגע שחיבור החנות הושלם.
השלב הסופי הוא לצור תהליכי אוטומציה שישתלשלו בעקבות האירועים שישודרו מהחנות למערכת:
ליצירת אוטומטיה נלחץ על כפתור המעבר למודול האוטומציות שם נתחיל מבחירת תבנית לאוטומציה שלנו ונמשיך בבניית ה- flow במלואו:
כך למשל נוכל להעזר בתבנית נטישת עגלה באתר Magento כבסיס לתהליך שנרצה לצור:
מומלץ בשלב זה גם לפנות לאזור ניהול הסגמנטים של אנשי הקשר במערכת על מנת לצור פילוחים על בסיס הנתונים שמתקבלים מהחנות שחיברנו למערכת, אותם נטרגט במסגרת האוטומציות והקמפיינים השיווקיים שלנו. למידע בנושא יצירת סגמנטים ראו פרטים כאן.