InfoPage מציעה מגוון של כלים למפרסמים המאפשרים להם לעקוב אחר ביצועי הדפים: בכל דף שנבנה במערכת תחת לשונית "הגדרות כלליות" ניתן לשתול קודים יעודיים לטובת העניין:
- Google Analytics – תיבה בה ניתן לשתול בהעתק-הדבק את קוד גוגל אנליטיקס שבו תרצה להשתמש על מנת לעקוב אחר ביצועי הדף.
- קוד A/B Test– תיבה בה ניתן לשתול בהעתק-הדבק את קוד גוגל אנליטיקס לביצוע A/B Test.
- קוד המרה – תיבה בה ניתן לשתול בהעתק-הדבק את קוד ההמרה שבו תרצה להשתמש על מנת לעקוב אחר כמות ההמרות שהדף מייצר. ניתן להשתול קוד המרה של מספר פלטפורמות יחד, לדוגמא גוגל ופייסבוק באותה תיבה.
חשוב ללחוץ על "שמירה" בעת סיום הכנסת ההגדרות.
כמו כן ניתן לתייג דפים על מנת לדעת איזה מקורות תנועה פרסומיים מייצרים תוצאות. תחת לשונית "כלים" בתפריט המערכת ניתן להכניס את הגדרות התיוג הרצויות:
לאחר פרסום הדפים ניתן להעזר בדוחות המערכת על מנת לבחון את תוצאותיהם ולייצא את נתוני הלידים שהתקבלו מהם.
Category:
LandingPages