ניתן לראות את התפלגות פתיחות הקמפיין בטלפון הנייד לעומת במחשב הנייח בדוח התפלגות פתיחות קמפיין במובייל. הגישה לדוח זה מתבצעת בדרך הבאה:
1. לחיצה על לשונית דוחות בתפריט המערכת:
הלחיצה מובילה למסך הדוחות שם ישנה טבלה מסכמת של כל הקמפיינים שנשלחו.
2. לחיצה על שם הקמפיין הרלוונטי בטבלה. הלחיצה מובילה לאיזור הדוחות המורחב של הקמפיין.
3. לחיצה על התפלגות פתיחות קמפיין במובייל בצד ימין של המסך:
הדוח מציג את נתוני התפלגות הפתיחות לפי התקן.נתוני המובייל מופיעים באדום. נתוני המחשב מופיעים בכחול:
בדוגמה מעלה ניתן לראות כי כ- 33% מפתיחות הקמפיין בוצעו מהטלפון הנייד של הנמענים. כלומר, שליש מהקוראים ניזונו מהמידע שנשלח להם דרך הטלפון הנייד שלהם.
יש לזכור: כיום בעידן המהפכה הסלולרית דיוורים שנשלחים נפתחים בכמחצית מהמקרים מהטלפון הנייד של הנמענים. זאת משום שמרבית האנשים מחוברים ללא הפסק לנייד שלהם וקוראים דואר גם ממנו, ללא תלות במקום, זמן או מצב. לפיכך חשוב מאד שהדיוור יהיה מותאם לקריאה גם מהטלפון הנייד.
תוכנת InfoMail מתאימה את דיווריה בצורה אוטומטית להתקן ממנו הדיוור נפתח ומגישה אותו לקורא בהתאם. בהתאמה למובייל גופן הכיתוב מוגדל לנוחות קריאה מהטלפון; עמודות מקבילות מסודרות אוטומטית בצורה תורית למניעת הצורך בגלילה הצידה; גודל התמונות מותאם למניעת הצורך בצביטת המסך וכו'. בצורה זו אנו מבטיחים כי המסר השיווקי של הדיוור עובר בצורה מיטבית לקוראים גם בנייד.