משלוח דיוור ברכה ליום ההולדת של החברים במועדון הלקוחות (או בתאריך מיוחד אחר שלהם) הוא דבר מקובל מאד בעולם ה- Relationship Marketing. דיוור אלקטרוני הוא אמצעי מצויין לשמור על קשר עם הלקוח, בזיקה ליום חגו בפרט, הן כדרך לבסס ולהעמיק את מערכת היחסים איתו והן כדרך להעניק לו הטבות ולהניע אותו לפעולת רכישה.
בבואנו לדוור לקוחות ביום המיוחד שלהם אין צורך להתאמץ ולשקוד על עבודה ידנית מרובה. מערכת InfoMail מאפשרת לבצע זאת בצורה אוטומטית ופשוטה מאד בדרך הבאה:
1. יש לטעון למערכת פרטי אנשי קשר הכוללים את תאריך יום ההולדת שלהם. התאריך צריך להופיע תחת אנשי הקשר הללו כשדה בשם – תאריך לידה.
במידה ואין לנו אף רשימת תפוצה הכוללת מידע זה יש ליצר רשימה חדשה:
- לוחצים על לשונית רשימת תפוצה בתפריט הראשי של המערכת
- לוחצים על כפתור צור רשימת תפוצה חדשה בצד שמאל של מסך ניהול רשימות התפוצה
- נותנים לרשימה שם ושומרים אותה
- מעלים קובץ אנשי קשר שכולל עמודת תאריך לידה מזונת בנתונים הרלוונטים לכל איש קשר. במידה והדיוור מיועד להשלח לפי תאריך ייעודי שאינו של יום הולדת, למשל – יום נישואין, יום הצטרפות למועדון, וכו', יש להעלות רשימת תפוצה ובה עמודה של תאריך נוסף.
2. מכינים חד פעמית קמפיין דיוור שמיועד להשלח אוטומטית לכל חוגגי יום הולדת (או התאריך הנוסף). את הדיוור מיעדים לרשימת התפוצה שכוללת את פרטי התאריכים של אנשי הקשר (בין אם משכבר קיימת במערכת ובין אם זו שיצרנו זה עתה לטובת העניין).
3. במסך סיכום הדיוור (השלב האחרון בבניית הדיוור) בוחרים באחת מאפשרויות ההפצה הרלוונטית הבאות:
- ביום ההולדת עצמו
- מספר ימים לפני יום ההולדת (ניתן להגדיר איזה מספר שרוצים)
- בתאריך האחר
- מספר ימים לפני התאריך האחר
לוחצים על כפתור שלח קמפיין בתחתית המסך ומרגע זה הדיוור יחל להשלח בתזמון המתאים לתאריכים שיועדו לו אישית עבור כל נמען ונמען.
כמובן שאם במרוצת הזמן מבצעים עדכונים לרשימת התפוצה (מוסיפים לה נמענים, מעדכנים להם תאריכים, מוסיפים תאריכים לנמענים שלא היו להם קודם לכן) דיוורי היום הולדת/התאריך המיוחד ישלחו אוטומטית לרשימה המעודכנת בהתאם לעדכונים שבוצעו.