דף נחיתה הוא דף אינטרנט שמיועד בעיקר לאיסוף לידים, דיוור בנוי ב-html מעט שונה ומיועד למסר פרסומי-תפעולי שיכול לכוון לדף נחיתה שיכול לתת פרטים נוספים מעבר למה שכתוב בדיוור ובו לקוחות ימלאו פרטים, ולכן מדובר בשני פלטפורמות שונות ומשלימות זו את זו.
מומחה תמיכה טכנית במוצרי החברה ומסייע ב-QA של המערכות השונות ובכתיבת תכנים. בוגר תואר ראשון ושני בהצטיינות במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר אילן וקורס תכנות דוטנט מקיף במכללת ג'ון ברייס הדרכה.
בעל ידע נרחב בעולמות הדיגיטל והשיווק, ועם ניסיון רב בעבודה בחברות בארץ ובעולם בתפקידי תמיכה טכנית, קשרי לקוחות, ניהול אתרי eCommerce, קידום אתרים ממומן (PPC) ותרגום מקצועי (אנגלית/עברית).
More Posts
Categories:
Email,
LandingPages
Tags:
HTML,
איסוף לידים,
דיוור,
דיוור לדף נחיתה,
דף נחיתה,
דף נחיתה לדיוור,
המרה,
הפיכה,
הפיכת דיוור לדף נחיתה,
הפיכת דף נחיתה לדיוור,
מסר פרסומי,
מסר תפעולי