מהסיבות שיפורטו להלן, ניתן לשלוח דיוור שהמשקל הכולל שלו – כלומר ה-HTML והתמונות שבו – הוא עד 1.5 מגה בייט. אם מוסיפים תמונות בדיוור, הגודל המרבי שלהן יכול להיות עד 600 פיקסל רוחב ועד 1700 פיקסל גובה. חלק משירותי המייל חותכים או לא מציגים תמונות גדולות מאלה.
א. עבור רוב מוחלט של הדיוורים זה מספיק. אין צורך לטעון לדיוור תמונות "כבדות", וברוב המקרים גם תמונות ברזולוציה סבירה נראות נהדר במסך המחשב או הטלפון.
ב. מכיוון שרוב הדיוורים שנשלחים דרך המערכת הם מידעיים ו/או פרסומיים, ללקוחות אין סבלנות לחכות עד שהדיוור ייטען בדפדפן או בטלפון שלהם, ודיוור שלא נפתח מהר כבר לא ייפתח אף פעם.
ג. בנוסף, דיוורים מידעיים או פרסומיים נשלחים בתפוצה רחבה ורק מי שהדיוור רלוונטי אליו פותח אותו. לכן, אין טעם להכביד על המערכות שלנו ושל הלקוח ולשלוח כמויות של מידע שלא כולם יפתחו. מומלץ תמיד להשתמש בכותרת 'מפתה' ובמידע ותמונות מעניינים מספיק כך שמצד אחד הלקוח יקבל די מידע אבל שיישאר עם טעם של עוד, ואז תוכלו להפנות אותו לדף נחיתה או לאתר שלכם לקבלת פרטים נוספים.
ד. במקרים מיוחדים, אם צריך להעביר קובץ גדול, ניתן להעלות את הקובץ לדף נחיתה או לשירות ענן ולשים בדיוור קישור אליו.