בדיקת מידת העבירות של הדיוור (אי סינונו על ידי שרתי הדואר) אפשרית בשני מישורים של המערכת:
1. קדם שליחה – במסך סיכום הקמפיין ניתן ללחוץ על כפתור בדוק ספאם. הלחיצה תחולל תהליך בדיקה של הדיוור שבסיומו המערכת תנקוב בציון לדיוור. דיוור שעובר את מבחן סנני הספאם יקבל אור ירוק לשליחה. דיוור שאיננו עובר יקבל אור אדום עם הערה מה טעון שיפור בו.
2. לאחר השליחה – ניתן לבדק את מידת העבירות של הדיוור ששוגר באמצעות דוח העבירות שלו. כיצד מגיעים לדוח העבירות?
א. לוחצים על לשונית דוחות בתפריט המערכת:
מגיעים למסך הדוחות בו מופיעה טבלה מסכמת של כל הקמפיינים שנשלחו ועיקרי הסטטיסטיקות שלהם.
ב. לוחצים על שם הקמפיין הרלוונטי בטבלה. הלחיצה מובילה לאיזור הדוחות המפורטים של הקפיין שנשלח.
ג. לוחצים על דוח עבירות בצד ימין של המסך:
מגיעים לדוח העבירות אשר מראה את עבירות הדיוור בשרתי הדואר של הנמענים, בסווג לפי הדומיינים של כתובות הנמענים אליהם הוא נשלח.
בדוח זה מוצגים כמה דיוורים של הקמפיין נשלחו לנמעני כל דומיין, כמה מכל דומיין נדחו אם בכלל, כמה נפתחו וכמה אחוזי פתיחה היו לדיוור מכל דומיין. בצורה הזו ניתן לראות במבט על אם וכיצד הקמפיין התקשה לעבור לנמעניו המיועדים.
לתשומת לבך – עבירות הדיוור, וכתוצאה מכך אחוזי פתיחתו, מושפעת בין היתר מהגדרת כתובת האימייל של השולח. כתובת שולח שנושאת את אחד מהדומיינים הבאים: gmail.com, hotmail.com, yahoo.com, outlook.com נחסמת על ידי Gmail מטעמי אבטחה פנימיים של Gmail. דיוורים הנשלחים עם תצורת כתובת שולח זו למעשה לא מגיעים ליעדם. דבר זה מוריד משמעותית את רמת העבירות של הדיוור לדומיין Gmail ולפיכך מומלץ שלא להשתמש בדומיין שולח מהסוג הזה.
לצד זה העבירות מושפעת מטיב ואיכות רשימות התפוצה שאליהן שולחים את הדיוורים והרלוונטיות של הדיוור לקהל הקוראים המיועדים שלו.