כאשר בית עסק שולח קישור שיווקי או מכירתי לדף נחיתה במסגרת הודעת SMS, חשוב לו לעיתים לדעת מי מבין נמעני ההודעה גלש אל הדף. גלישה יזומה של מקבל ההודעה מעידה על רמת עניין גבוהה יותר בנושא שעל הפרק בהשוואה לאי לחיצה. מידע זה הינו בעל ערך למדוור.
זאת ועוד, לעיתים בדף הנחיתה כלול טופס שאלות או סקר. המידע המתקבל מהמדוורים הינו בעל ערך לבית העסק, בפרט בהצלבה עם זהות המשיבים, אך לא תמיד בית העסק מעוניין לבקש מהם להזדהות בעת שהם משיבים.
מערכת InfoSMS מאפשרת לך לדוור הודעות SMS שכוללות קישור לדף נחיתה ולדעת מי מבין הנמענים לחץ על קישור זה ומילא בו טופס.
כיצד זה עובד?
מוסיפים דף נחיתה לנוסח ההודעה אשר מכינים לשליחה, בין אם בלחיצה על "צור דף חדש" ובין אם בבחירה מדפים קיימים באיזור הוספת דף נחיתה במסך שליחת ההודעות.
עם בחירת הדף יתווסף קישור לנוסח ההודעה. כדי לדעת מי גלש לדף או סיפק תשובות ספציפיות לשאלות הכלולות בו יש לסמן את תיבת הסימון "אפשר זיהוי ממלא טופס" שתופיע מתחת לשם הדף הנבחר במסך השליחה.
לתשומת ליבך: בחירה זו מאריכה את כמות התווים המופיעים בקישור שנכלל בהודעה.
בכדי לצפות במידע שהתקבל מהמדוורים לאחר הפצת הדף, יש ללחוץ על "דוחות" תחת לשונית "דפי נחיתה" בתפריט המערכת:
הלחיצה תוביל למסך דוחות עם מכלול הסטטיסטיקות של דפי הנחיתה שלך במערכת.
בכדי לראות את נתוני הגלישה לדף ספציפי יש ללחוץ על כפתור "סטטיסטיקות" של הדף.
הלחיצה תוביל למסך סטטיסטיקות ובו טבלת "דוח לפי מקור תנועה". אחד ממקורות התנועה המצויינים בדוח זה הינו "הודעות SMS". ניתן לראות את סך הגלישות מ- SMS בטבלת הדוח. כדי לראות בפועל מאיזה מספרי טלפון התבצעה גלישה אל הדף יש ללחוץ על קישור "ייצוא" ולפתוח את דוח האקסל שירד בעקבות כך למחשב.
בכדי לראות איזה נמענים השיבו על הטופס יש ללחוץ על כפתור "ייצוא פרטי טופס" של דף הנחיתה הרלוונטי שוב במסך הדוחות.
בלחיצה על כפתור זה ירד קובץ אקסל למחשב, ובו כל התשובות לשאלות הסקר בדף, לרבות זיהוי מספר הטלפון של הנמענים שהשיבו עליו.