במידה והתחלתם להגדיר אפליקציה לווצאפ דרך ממשק ה- Business Manager וקיבלתם שגיאת Onboarding Failure שלא מאפשרת להתקדם בתהליך, כדוגמת השגיאה הזו:
אזי שחשבון ה- Business Manager שלכם מנוטרל מהאפשרות להפעיל עליו שירות הודעות לווצאפ. יכולות להיות לכך הרבה סיבות, ביניהן פסילה קדומה של ווצאפ או כל אירוע אחר בהיסטוריה של החשבון שמבחינת ווצאפ לא מאפשר להפעיל את השירות עד לפתרון הבעיה.
במקרה זה יש לצור קשר עם צוות תמיכה של פייסבוק בלחיצה על סימן השאלה בתחתית תפריט הצד של ה- Business Manager.
ניתן לתקשר איתם בצ'אט בעברית, או במייל אם מעדיפים, הם נותנים מענה מהיר ויוכלו לסייע בבדיקה מדוע החשבון חסום להקמת שירות הודעות ל- WhatsApp . לאחר שחרור החשבון מהבעיה תוכלו להתקדם בתהליך הקמת חשבון ההודעות.
אופציה חלופית אם רלוונטית, לבצע את התהליך מ- Business Manager אחר שאינו חסום לשירות.