מקובל להכליל בדיוורים קישור לצפייה בגלישה ישירה בתצורה של אם אינך רואה מייל זה כראוי לחץ כאן. מטרתו לאפשר למקבל הדיוור ללחוץ ולצפות בדיוור עם תמונות גלויות, וזאת במקרה ותיבת הדואר שלו אינה מציגה אותן.
מסורתית קישור זה הופיע בראש הדיוור. כיום, יותר ויותר נפוץ שדיוורים נשלחים בתמונות פתוחות וכן שתיבות הדואר מציגות כברירת מחדל את התמונות הכלולות בדיוורים. המשמעות היא ששימושיות הקישור יורדת. בד בבד, כל עוד שהקישור מופיע בראש הדיוור, רואים את הנוסח הכתוב שלו וזה בא על חשבון צפיה במסר הארי של הדיוור. מכאן שיש לקורא הסחת דעת ומטרת הדיוור עשויה להתפספס.
על מנת למנוע זאת, וברוח מגמות הזמן, מערכת InfoMail עברה להציג את הקישור האמור בתחתית הדיווור במקום בראשיתו.
כאשר הקישור מוצג בתחתית מקבל הדיוור רואה בשורת התצוגה שלו בתיבת הדואר את תוכן תיבת הטקסט הראשונה שמופיעה בדיוור.
ניתן לראות את ההבדל בין שני המצבים כאן:
בשורה הראשונה מתקבלת התוצאה במצב בו הקישור מצוי בתחתית הדיוור ואינו בא על חשבון התוכן השיווקי של הדיוור. בשורה השניה המצב הוא הפוך ופחות רצוי במרבית המקרים.
ואם בכל זאת אני מעוניין שהקישור יופיע למעלה?
אין שום בעיה. כל שיש לעשות הוא להגדיר בתחתית מסך עריכת הדיוור את האפשרות עליון תחת איזור הצגת הדיוור בגלישה ישירה:
מתי נעדיף שהקישור אכן יהיה עליון? בשני מצבים עיקריים:
- כאשר הדיוור שלנו מורכב מתמונה בלבד ללא תיבת טקסט. במצב זה אין משמעות אם הוא עליון או תחתון בכל מה שנוגע לתצוגה המקדימה בתיבה – הוא על כל מקרה יוצג בתצוגה זו כיוון שאין טקסט או תוכן לאחריו. מנגד כאשר כל המסר השיווקי שלנו נשען על תמונה בודדת מוטב לאפשר לקוראים לצפות בגלישה ישירה אם הם רוצים בכך כבר מראשית הדיוור.
- כאשר הדיוור מתחיל מתמונה שמכילה את תוכן המסר השיווקי המרכזי של הדיוור והטקסט שבא לאחריה אינו תומך או אף גורע ממסר זה.