שורת הנושא של הדיוור שלכם היא אחד הגורמים החשובים ביותר שמשפיעים על החלטתו של הנמען לפתוח או לא לפתוח את הדיוורים שלכם (מעבר לשם וכתובת השולח).
אחד הכלים שמשפרים את אחוזי הפתיחה של הדיוורים הוא שילוב של תוכן אישי בשורת הנושא / הכותרת של ההודעה. כך למשל הוספת השם הפרטי של הנמען בכותרת הדיוור יוצרת פנייה אישית אליו ("שלום יוסי, יש לנו מבצעים במיוחד בשבילך"). ניתן גם להוסיף תוכן אישי אחר כמו שם חברה, קוד הטבה, סיסמה לכניסה לאתר וכו' ("קוד ההטבה האישי שלך הוא 1234").
בשלב הראשון עליכם לטעון למערכת אנשי קשר עם השדות המתאימים (שם פרטי, שם משפחה, קוד הטבה וכו'). לחצו על הקישור לקבלת הסבר מפורט כיצד לבצע את הטעינה.
לאחר מכן היכנסו לערוץ הדיוור > דיוורים > צור דיוור חדש, הגדירו את שם הדיוור, שם השולח וכתובת אימייל השולח, וכתבו את שורת הנושא של הדיוור. מקמו את העכבר על המקום שבו תרצו שיופיע התוכן האישי לכל לקוח ולחצו על הוסף שדה מותאם אישית ובחרו את השדה הרצוי כמתואר בדוגמה:
שורת נושא לדוגמה יכולה להיראות כך:
שימו לב לא למחוק או לשנות את שמות השדות בכותרת הדיוור, והקפידו לבחור את השדות מתוך הרשימה הנפתחת ולא לכתוב אותם בעצמכם. כלומר [#FirstName#] היא הערך שהמערכת מוסיפה עבור השדה שם פרטי, ו-[#Text1#] עבור השדה קוד הטבה שהוגדר במערכת.
ערכו את הדיוור כרגיל ושלחו אותו והנמענים יקבלו את הכותרת האישית שלהם. למשל, אם השם הפרטי של איש הקשר (כפי שנטען למערכת) הוא Inforu וקוד ההטבה הוא 1234, הוא יקבל את הכותרת הבאה: