ערוץ דפי הנחיתה של InforuMobile מאפשר הוספת שדה נסתר לדף נחיתה ושרשור הפרמטר שלו בקישור. דוגמאות לשימוש:
- דף נחיתה שמפיצים שונים מפנים אליו לקוחות ורוצים לדעת מי הפנה את הלקוח. למשל אם אתם מוכרים מוצר בדף נחיתה ומתגמלים את מי שמפנה לקוחות, ואז אם מפיץ א' הביא 20 לקוחות ומפיץ ב' הביא 30 לקוחות, כל אחד יתוגמל בהתאם.
- אם אתם מפרסמים מוצר בכמה ערוצים ורוצים לדעת מאיזה ערוץ הגיעו הכי הרבה לידים. למשל אם אתם רוצים לפרסם ב-SMS, בדיוור, בגוגל ובפייסבוק, ורוצים שכולם יגיעו לאותו קישור אבל שתדעו מאיזה ערוץ הגיעו הגולשים.
- שליחת סקר שביעות רצון ביחס לנציג המסוים שטיפל בלקוח (בלי שהלקוח יצטרך ימלא בעצמו את שם הנציג).
כמובן שבכל הדוגמאות יהיה עליכם ליצור את כמות הגרסאות הרצויה לכל קישור. למשל בדוגמה הראשונה לתת למפיץ א' את הקישור עם השם שלו בפרמטר ולמפיץ ב' את הקישור עם השם שלו וכו'.
————————————————–
אופן הביצוע:
עליכם להיכנס לדף הנחיתה שלכם ולהוסיף/לערוך טופס ליד ולהוסיף שדה נסתר בהתאם לצילום המסך שלהלן. (מומלץ לתת לשדה הנסתר שם באנגלית ללא רווחים, למשל HIDDEN):
לאחר סיום עריכת ושמירת הדף, לחצו על המשך לאישור, ולהעתיק את הקישור הרצוי לכם (הקצר או הארוך), להעתיק אותו לעורך טקסט כלשהו ולהוסיף לו את הפרמטר הנסתר לפי התבנית שלהלן:
&field-name=field-value
ועבור הקישור הקצר עם סימן ? לאחר הקישור:
?field-name=field-value
למשל אם יש לכם דף נחיתה שהקישור הארוך שלו הוא:
https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456
הוא ייראה כך לאחר השרשור:
https://lp.landing-page.mobi/index.php?page=landing&id=123456&token=123456&HIDDEN=MosheCohen
והקישור הקצר שלו:
http://lp6.me/bocza?HIDDEN=MosheCohen
צרו את מספר הגרסאות הרצוי של הקישור והקצו לכל גורם את הגרסה המתאימה שלו. לאחר שתפיצו את הקישור תוכלו לראות בדוח של דף הנחיתה את עמודת השדה הנסתר עם הנתונים (ערוץ דפי הנחיתה> דוחות > ייצוא פרטי טופס).
שימו לב, ללקוחות שממלאים את הטופס לא יופיע השדה הנסתר בדף הנחיתה עצמו אך הם כן יוכלו לראות אותו בכתובת הקישור ולכן מומלץ לפי הצורך לכתוב את הפרמטרים כקוד מסוים, למשל מפיץ בשם משה כהן יופיע כמספר 1, ויוסי לוי כמספר 2 וכו'.