טיפ 1: ספקו תוכן משמעותי ללקוחות

טיפים לשיווק דיגיטלי

תיאור מצב: עולם השיווק עובר מהפך בשנים האחרונות, ממצב של לקוח "שבוי" שחייב היה להיחשף לפרסומים שלנוו, עברנו לעולם בו הצרכן מחליט לאלו תכנים הוא נחשף ומתי. הוא מדלג על פרסומות בטלוויזיה וביוטיוב, מתקין חוסמי מודעות, גולש אל התכנים שמתאימים לו, בזמן ובמכשיר שמתאים לו.

עברו הימים בהם אפשר היה לעלות קמפיין פרסום, להפיץ אותו בתשלום במגוון פלטפורמות ולצפות שהלקוחות יחשפו אליו.

הפועל היוצא מכך הוא שכדי להגיע אל הצרכן ולהניע אותו אל משפך השיווק שלכם עליכם לספק לו ערך ממשי.

לאחר שהוא יתחיל לצרוך את התוכן שלכם, וימצא בו ערך, הוא ישקול לפנות לעסק שלכם כדי לרכוש את השירות או המוצר שאתם מציעים.

הצעה לביצוע:
חשיבה: חשבו אילו חומרי תוכן משמעותיים העסק שלכם יכול להציע ללקוחות הפוטנציאליים שלו.
מפו את הנכסים הדיגיטליים הקיימים לכם כבר בעסק, וסביר שתוכלו להפיק מהם יחידות תוכן ראיות בתור התחלה (סרטים קיימים שלכם, מחקרי שוק, עדויות של לקוחות, סיפורי הצלחה, טיפים ועצות, מאמרים מקצועיים וכו)

הפקה: מתוך יחידות התוכן שמצאתם, קחו אחת ראשונה והפיקו ממנה מסמך, קצר,, תכליתי ומועיל ללקוח הפוטנציאלי שלכם, נסו להוסיף לו חומרים ויזואליים (תמונות, גרפיים וכו) "וארזו" אותו כיחידת תוכן (פוסט בבלוג החברה, מסמך PDF, אינפוגרפיקה וכו').

הפצה: כעת התחילו להפיץ אותה ברשתות החברתיות שלכם. הקפידו לשים קישור שמוביל לדף נחיתה מתאים או לאתר שלכם.

שכפול: התחילו בצעד קטן זה, ולאחר שתרכשו מיומנות שכפלו אותו וצרו עוד יחידות תוכן שגם אותם תפיצו.

דוגמה ליחידות תוכן שהפקנו לתחום קמפיין סמס:ספקו תוכן משמעותי ללקוחות

 

 

 

 

 

 

 

btn-back