אם אתם משתמשים בבוטים כאמצעי לטיפול בפניות של שירות לקוחות, אתם בוודאי יודעים כי הפניות מתקבלות מהשטח בכל שעה של היממה ובכל יום בשבוע, בפרט אם יש לכם בוט ל- WhatsApp. לעיתים אנו נרצה לתת מענה כפונקציה של הזמן בו הפניה התקבלה. מענה לפניה ביום עשוי להיות שונה ממענה לפניה בלילה. באותה מידה לא דין מענה ביום חול למענה בשבת וחג. אנו ב- InforUMobile מבינים את החשיבות של הדקויות הללו עבורכם ושואפים לתת לכם את מיטב הכלים לתקשורת עם הלקוחות שלכם. לכן השקנו לאחרונה אפשרות להתאים את מענה הבוט על פי קריטריון תזמון הפנייה. לא עוד מענה אחיד לכולם, מעתה הבוט ידע לשוחח עם הנמענים בהתאם לזמן בו השיחה מתקיימת.
לביצוע התאמה זו כל שעליכם לעשות הוא לשלב את אלמנט פצל לפי שעות שירות בתוואי השיחה של הבוט:
לרוב יהיה מקובל לשלב את הפקד בתחילת השיחה, כחיבור לנקודת הכניסה, אבל לא מתחייב לעשות תמיד כך. אם למשל השיחה מבחינתכם צריכה להתנהל בצורה זהה לא משנה מה זמן הכניסה שלה ורק בהמשך התוואי עליה להתפצל בהגיע נקודה של הפניה לנציג שירות, תוכלו באותה מידה לשלב את הפקד היכן שתרצו בתוואי.
לאחר ששילבתם את הפקד הגדירו את תוואי השיחה לפי ההתניות – במסגרת שעות השירות ומחוץ לשעות השירות.
שימו לב כי הגדרת שעות השירות נעשית באזור הגדרות המערכת. תוכלו להגיע ולבצע אותה בלחיצה על הקישור בפקד:
להגדרת טווחי שעות שירות יש לגרור את הסמן על ציר הזמן של כל יום בשבוע, ערבי חג וימי חג:
לסיכום
פקד פצל לפי שעות שירות מאפשר גמישות בעריכת תסריט השיחה של הבוט בתוך ומחוץ לשעות המענה של הארגון ושימושי לעסקים בהם הטיפול בפניות נכנסות נדרש להיות שונה בהתאם למועד הפנייה. אנו מזמינים אתכם להשתמש בפיצ'ר הזה כדי לטייב את המענה שלכם ללקוחות ולהפיק את המירב מהאינטראקציה איתם.