דיוור ישיר

שיטה לקשר דיגיטלי בין עסק ללקוחות. מבוצעת באמצעות משלוח דיוור אלקטרוני אל לקוחות.
דיוור ישיר מאפשר לעסק לתקשר ללקוחות אודות מבצעים וחידושים ולקיים קשר תפעולי עם הלקוחות.

לקשר בין עסק ללקוחות באמצעות דיוור ישיר ישנם מספר יתרונות על פני ערוצי קשר אחרים:

  • עלויות נמוכות  – ערוץ הניוזלטים היינו זול ביותר בהשוואה לערוצי שיווק ותפעול אחרים
  • יעילות גבוהה – המסר מגיע ישירות אל תיבת הדואר האלקטרוני הפרטית של הלקוח, ונשארת שם זמינה לצפייה.
  • מדידה נוחה ומדויקת  מדידה נוחה ומקצועית של פרמטרים רבים ומגוונים הקשורים בפעולות שמבצעים המדוורים.
    אחוזי פתיחה של הדיוורים, פילוחים שונים לפי פלטפורמת צפייה, זמני פתיחה, אחוזי הקלקה על קישורים פנימיים ועוד.
  • אוטומציה שיווקית – ניתן להקים סדרת מסרים – דיוור ישיר, ולתכנן כך שכל לקוח שנכנס למשפך העסק יתחיל לקבל סדרת מסרים.
    לשיטה זו יתרון תפעולי גדול שכן היא חוסכת מכם עבודה אל מול כל לקוח פרטני, ופעם שהקמתם את הסדרה היא יכולה לרוץ זמן רב ולשרת לקוחות רבים.

בכדי שפעולת משלוח הדיוור הישיר שלכם תהיה פשוטה ויעילה מומלץ לבחור מערכת המכילה תכונות מתקדמות, נשענת על טכנולוגיה איכותית.
מומלץ לבדוק אם למערכת יש מערך תמיכה אשר יוכל לסייע לכם בשאלות תפעול ובתמיכה.

מודול הדיוור בתוך מערכת InforUMobile כולל עורך דיוורים גמיש, ידידותי ומתקדם ביותר.

המערכת מאפשרת ליצור בצורה קלה ניוזלטרים לביצוע הדיוור הישיר והמותאמים למחשב, לטאבלט ולמובייל.
המערכת כוללת כלים חדשניים אשר יגרמו לדיוור שלכם ליצר אחוזי פתיחה והקלקה גבוהים יותר.

להלן סקירה של חלק מהתכונות של מערכת הדיוור הישיר ודיוור אלקטרוני מבית InforUMobile:

מסננים ורשימות דינאמיות

אפשרות לשליחת דיוור ישיר אל חתך מסוים של הרשימה.
כך ניתן להשיג שיפור ניכר בדיוורים הישירים הנשלחים, הואיל וישנה חשיבות לביצוע פילוח בשלב משלוח הדיוור הישיר.

כלומר המשווק נדרש לנסות ולדייק עד כמה שאפשר את מסרי הדיוור לקהל. וכאשר המסר מותאם לקבוצה,
עולה הסבירות שהקוראים יגיבו לו באחוזים גדולים יותר, הקלקה על המייל, קריאה מעמיקה יותר ולבסוף גם לעלייה בכמות הלידים.

צפו בסרטון הדגמה

 

הקמת גלריית תמונות מתחלפות

יכולת המאפשרת לייצר בקלות  גלריית תמונות מתחלפות. שיטה זו מאפשרת לנצל טוב יותר את שטח הדיוור.
החלק העליון בכל דיוור הוא החלק הראשון אותו רואה הגולש ולכן נודעת חשיבות רבה לאזור זה והוא "היקר" ביותר בדיוור שלכם.

גלריית התמונות המתחלפות מאפשרת לכם יצירת אלמנט של תמונות מתחלפות וניצול יותר טוב של שטחים בדיוור הישיר.
ללא צורך ליצור מהתמונות ג'יפ-אנימשין והמערכת מבצעת את הפעולה וניתן לחזור ולערוך את הגלריה לפי רצונכם.
צפו בסרטון הדגמה

 

כלי לקישור אזורים בתמונה – מפת תמונה

שיטה זו מאפשרת ליצור לינקים שונים באזורים שונים בתמונה, היא זו חוסכת זמן ושעות גרפיקה, וכמובן הוצאה כספית (לא צריך לחתוך HTML).

התכונה מאפשרת להכין דיוור ישיר עם תמונה שמכילה מספר אזורים לחיצים בתוכה.

למשל אם יש בתמונה מספר פרטים, אז ניתן לקשר כל אזור ללינק שונה. וכאשר גולש צופה בדיוור שלכם הוא יוכל להקליק על האזור המעניין אותו ולהגיע ישירות ללינק המבוקש.
צפו בסרטון הדגמה

 

אפשרות בדיקת המייל בפלטפורמות שונות

הלקוחות צופים בדיוור שלכם במגוון פלטפורמות שונות (תוכנות דואר שונות כגון Gmail ו- Outlook וסוגים שונים של טלפונים ניידים) ולכם אין שליטה על הפלטפורמה בה הם משתמשים. לכן חשוב לבדוק לפני השליחה האם הדיוור יוצג בצורה טובה בפלטפורמות השונות.

פיצ'ר בדיקת המייל בפלטפורמות, מאפשר לכם לראות כיצד יראה הדיוור שלכם ממש, באותן פלטפורמות. שימו לב – לא מדובר בהדמיה,
המערכת שולחת טסט לפלטפורמות הנפוצות ומחזירה צילומי מסך, כך שניתן  לצפות בדיוור לפני השליחה בפלטפורמות הנפוצות ולתקן עוד בטרם השליחה ללקוחות.
צפו בסרטון

 

מונה ספירה לאחור

פיצ'ר זה מאפשר להוסיף בקלות לדיוור אלמנט של טיימר סופר לאחור.
הפעולה מתבצעת בקלות באמצעות גרירה, Drag & Drop.

המערכת מאפשרת שליטה על עיצוב המונה והאלמנטים השונים בו. ניתן להוסיף הודעת סיום אשר תוצג כאשר המונה יגיע לסיום הספירה שהוגדרה לו.
הוספת מונה סופר לאחור בדיוור מעלה את אחוז ההקלקה כיוון שהוא יוצר אלמנט של לחץ ודחיפות בקרב הקוראים.
טיימר יכול לשמר כזרז מצוין בדיוור ישיר בתחומי המסחר ו e-Commerce. סרטון הדגמה

 

אוטומציה שיווקית – הכניסו את הדיוור הישיר שלכם לאטומט

ניתן לחבר בקלות את הדיוור הישיר שאתם יוצרים אל מודול האוטומציה השיווקית הקיים במערכת InforUMobile ובכך לנהל בצורה יעילה ונוחה את סדרת המסרים שאתם שולחים ללקוחות.
המערכת מאפשרת בניית מסעות לקוח מבוססות מסרים במייל, SMS, טפסים, המערכת מכילה מסעות מוכנים מראש וגם אפשרות לבנות תהליכים לבד.

השימוש בכלי פשוט מאד על ידי גרירת אובייקטים ב- Drag & Drop. מערכת הדוחות מאפשרת לצפות בכל שלב כיצד מתקדמים הלקוחות במשפך השיווק.

להרחבה נוספת בנושא אוטומציה שיווקית ראו כאן

 

כלי המלצות לשורות נושא

בחירת שורת מייל מוצלחת מגדילה את כמות הפתיחות ובכך גם ההמרות. לכן, המערכת מכילה פיצ'ר המציג שורות נושא שונות בהם אתם יכולים להשתמש גם בדיוורים.
כלי זה נשען על תובנות של מיילים רבים מאוד אשר נשלחים במערכת.

המערכת בוחנת אילו שורות נושא הפיקו את התוצאות הטובות ביותר באופן סטטיסטי ומציגה גם לכם את האפשרות.
על ידי המלצה זו גם משתמש אשר אין לו נתונים סטטיסטים מספיקים להסקת מסקנות, או ניסיון רב יכול לייצר שורות נושא שמייצרות לחיצות באחוזים גבוהים ולשפר את ביצועי הדיוורים שלו.

שליחת סדרת מיילים אוטומטית מעוגנת הרשמה

יכולת זו של המערכת מאפשרת להתחיל סדרת מסרים (Autoresponder) מיד החל מרישום הנמען.
כמו כן ניתן ללוות את הלקוח בכל שלבי ההחלטה שלו, להעביר לו מידע ומסרים אשר יחזקו את הקשר שלו עם העסק שלכם ובבוא רגע ההחלטה, הוא כבר יכיר אתכם והסיכוי שירכוש מכם עולה.

היתרון בשיטה זו היא גם שהתפעול פשוט מאוד, יש להקים פעם אחת את הסדרה בת כמה דיורים, ולאחר מכן המערכת רצה בצורה אוטומטית ושולחת באופן מדורג כפי שהגדרתם את והדיורים.
שילוב סדרת דיוורים בתהליכי אוטומציה שיווקית מהווה שיטה מתקדמת של שיווק בין עסק ללקוחות.

 

מפת הקלקות ומעקב אחר אחוזי ההקלה על קישורים

פיצ'ר מתקדם זה מאפשר לראות איזה קישורים בדיוור שנשלח ייצרו הכי הרבה הקלקות.
בצורה זו ניתן לבצע מעקב ושיפור מתמידים, כיוון שניתן לראות בצורה מדויקת איזה אלמנטים בדיוור שלכם גרמו להקלקות, כלומר מה מעניין יותר את הלקוחות שלכם ומכאן תדעו במה להתמקד.

במידה ואתם מוצאים דפוס מתמשך של אחוזי הקלקה גבוהים על אלמנט מסוים, תוכלו להשתמש בו בהמשך ובכך לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם בניוזלטר.

 

 

סיכום:

אלו היו מספר פיצ'רים שנמצאים מערכת הדיוור מבית  InforUMobile, המערכת מכילה עוד ממשקים ופיצ'רים רבים, אלו מאפשרים למשתמשים הרבים להשיג תוצאות טובות.

בזכות היכולות המתקדמות שלה ופשטות התפעול, מאפשרת מערכת הדיוור של  InforUMobile, גם למי שחדש בתחום לבצע פעולות ברמה גבוהה ביותר ולהשתמש בכלים נוחים ומתקדמים.
ישנם פיצ'רים אשר חוסכים שעות עבודה רבות של אנשי מקצוע חיצוניים (תכנות, גרפיקה).
בזכות כך הדיוורים הישירים היוצאים ללקוחות מהמערכת הם ברמה גבוהה מאוד ויכולים לייצר תוצאות עסקיות ותפעוליות טובות ביותר.

במידה ואתם עדיין לא לקוחות של InforUMobile ורוצים להתרשם מהמערכת והתכונות המתקדמות ולחוות עד כמה קל לשלוח בה דיוור ישיר, לחצו עכשיו על הכפתור הכתום ופתחו חשבון.

 

 

רוצים להעמיק את ההכרות שלכם את המערכת:

  • תכונות נוספות של דיוור בדואר אקטרוני במערכת  InforuMobile – לחצו כאן
  • נתוני שונים מרחבי העולם בתחום דיוור ישיר- לחצו כאן
  • מדריך משתמש במערכת – לחצו כאן

צפו בסרטון – כיצד יוצרים ומפיצים דיוור ישיר במערכת InforUMobile: