רוב העסקים עושים שימוש ב- SMS ככלי שיווקי לעסק שלהם כדי ליצור מכירות ולידים נוספים לעסק שלהם. ירידת מחירי ה- SMS הגדילה בצורה משמעותית את החזר ההשקעה (ROI) על אפיק שיווקי זה ולכן יותר ויותר עסקים משתמשים בו.
SMS הוא הכלי היחידי שמאפשר להעביר את המסר השיווקי שלכם לצרכנים מיידית. המחקרים מראים כי 95% מהודעות ה- SMS נקראות על ידי הצרכן תוך 3 דקות ומכאן כוחו הגדול של הכלי.
בשנתיים האחרונות ה- SMS קיבל דחיפה עצומה קדימה כיוון שבעבר היה ניתן לשלוח רק טקסט ואילו היום עם חדירת הטלפונים הסלולריים החכמים, רבות מהודעות ה- SMS מכילות לינק שמוביל את הנמען לעמוד נחיתה סלולרי בו ניתן להציג לו תמונות, וידאו, טופס מילוי פרטים, טקסט מעוצב וארוך, הכל כדי לשכנע אותו יותר להתעניין במוצר או בשירות שלכם. בעבר כתבנו פוסט עם מגוון דוגמאות לשימושים של דפי נחיתה סלולריים ב- SMS.
ברגע שמעבירים את הנמען לדף נחיתה סלולרי, ניתן לעשות פטנט שיווקי חזק נוסף – רימרקטינג.
רימרקטינג מאפשר לכם להציג מודעות פרסומיות שלכם בפייסבוק וברשת המדיה של גוגל לגולשים שגלשו לדפי הנחיתה שלכם.
היתרון של רימרקטינג נובע מזה שצרכן שנחשף להצעה שיווקית שלכם ומגיע לאתר שלכם (או דף הנחיתה שלכם) לא מייד רוכש את המוצר. למעשה רק כ- 2% מהצרכנים שמבקרים בדפי הנחיתה שלכם מיידית יוצרים קשר עם בית העסק. הרבה פעמים הם עדיין לא בשלים לבצע עסקה (הם רוצים להתייעץ עם בן הזוג, לבדוק מוצרים נוספים וכו') ולכן 98% אמנם מתעניינים אבל לא השאירו פרטים או יצרו קשר עם בית העסק. רימרקטינג מאפשר לכם להמשיך להציג את המודעות שלכם בפייסבוק וברשת המדיה של גוגל ואז כאשר הם בשלים לעשות את העסקה, הם יעשו אותה איתכם (ולא יגיעו למתחרה).
כדי לבצע רימרקטינג, צריך לשם קוד רימרקטינג של גוגל ופייסבוק בעמוד הנחיתה שלכם כדי לסמן את הגולשים שהגיעו לשם ולצבור אותם בקבוצה אליה ניתן לפרסום בהמשך.
איך רימרקטינג מתקשר ל- SMS ?
כפי שנאמר קודם, חלק גדול מהודעות ה- SMS היום מכילות לינקים לעמודי נחיתה. ולכן ניתן להכניס לאותם דפי נחיתה, את קוד הרימרקטינג ולסמן גולשים אלו ואז נוכל להמשיך לפרסם להם בפייסבוק ורשת המדיה של גוגל.
השילוב הזה חזק כיוון שאתם מפרסמים לקהל מאד ממוקד ובשל לקנייה. אותו קהל גם נמצא ברשימות התפוצה שלכם של ה- SMS וגם הקליק על הלינק ששלחתם לו ב- SMS (כלומר הוא הביע עניין) ולכן בסבירות גבוהה מדובר בלקוח שמתעניין במוצר שלכם.
עלויות הפרסום ברימרקטינג נמוכות מאד והלקוחות יראו אותכם הן בפייסבוק בפיד שלהם והם בבאנרים ומודעות טקסט ברשת המדיה של גוגל שכוללת מיליוני אתרים (כולל כל האתרים הגדולים בישראל).
תחשבו על זה שבעצם אתם שולחים SMS שכולל דף נחיתה עם הצעה עסקית שלכם, הנמען לוחץ על הלינק ומאותו רגע אוטומטית כאשר הוא גולש בפייסבוק, וואלה, Ynet וכו' – הוא רואה מודעות שיווקיות שלכם עם אותו מסר שיווקי (או מסר משלים).
מציאת לקוחות נוספים דומים – LookAlike
יתרון נוסף מאד גדול בלעשות SMS ורימרקטינג זה העובדה שגם בפייסבוק וגם בגוגל נותנים לכם כלי למצוא קהלים דומים ללקוחות שסימנתם לפרסום (אלו שקיבלו ממך SMS ולחצו על דף הנחיתה).
בפייסבוק הכלי נקרא LookAlike Audience בגוגל זה נקרא Similar To.
מה שגוגל פייסבוק עושים זה מנתחים את הקהל שסימנתם לפרסום ומחפשים גולשים דומים במאפיינים שלהם (גיל, מקום מגורים, השכלה, תחומי עניין, אתרים שגולשים אליהם, דפים שעושים להם Like וכו') ואפשרים לכם לפרסם לקהלים אלו. ברור שקהלים עם אותם מאפיינים לקהל הלקוחות שלכם, גם הם יכולים להיות לקוחות פוטנציאלים. לכן, בעזרת הקהלים הדומים ניתן בקלות להגדיל את קהל הלקוחות הקיים שלכם ולחשוף את המוצר ללקוחות דומים נוספים.
אז מה אתם צריכים כדי לעשות SMS משולב עם רימרקטינג ?
כדי לעשות זאת, אתם צריכים תוכנת SMS שמספקת כלי לבניית דפי נחיתה כולל יכולת הכנסת קוד רימרקטינג לדפי הנחיתה וידע בפרסום רימרקטינג. אנחנו יכולים לעשות הכל עבורכם ויש לנו את כל הכלים והנסיון לכך.
אנחנו נעמיד לרשותכם את מערכת InfoSMS לשליחת הודעות ה- SMS.
הנה סרטון הדגמה על המערכת
המערכת כוללת כלי לבניית דפי נחיתה סלולריים כולל יכולת הכנסת קוד רימרקטינג.
בניית דף נחיתה לוקחת דקות. הנה סרטון הדגמה על המערכת
בנוסף אנחנו נעמיד לרשותכם את מומחי הפרסום שלנו – שעושים קמפייני רימרקטינג ומייצרים תוצאות ללקוחות. תוכלו להתרשם משירותי הפרסום שלנו כאן.
אם גם אתם רואים בשילוב בין SMS ולרימרקטינג כלי שיווקי מנצח, השאירו לנו פרטים בטופס וניצור איתכם קשר טלפוני.