Quick Response Code – קוד קיו אר – הנו אמצעי מצויין להעשיר את האינטראקציה עם הצרכן ולהעמיק אותה אל מעבר לגבולות המפגש הפיזי איתו והמוגבל במהותו.
על ידי סריקת הברקוד הדו ממדי ניתן לחשוף את הקהל הרחב למסר השיווקי של בית העסק. אדם שנתקל בקוד סורק אותו ועל גבי מסך הטלפון שלו עולה דף גלישה סלולרי עשיר במידע ומניע לפעולה. כך למשל ניתן להכליל בדף הגלישה מידע על מוצר, מידע על מוצרים משלימים, טיפים לשימוש, סרטון הדגמה, עדות של לקוח מרוצה, מילה אישית מצוות בית העסק, אפשרות להצטרף למועדון הלקוחות, אפשרות להירשם לרשימת דיוור, אופציה לעשות לייק בפייסבוק ועוד.
את הקוד מקובל לכלול בחומרים מודפסים של בית העסק המופצים ברבים – ברושורים, פלאיירים, חולצות, מדבקות, שלטי חוצות, כרטיסי ביקור, ניירת, פרסומים בעיתון, מגנטים, קטלוגים, אריזות מוצרים, מוצרי הדגמה ובעצם על כל משטח שניתן לצלם באמצעות הטלפון הנייד.
ברגע שהקוד מודפס ומופץ כל מי שנתקל בו הוא בעל גישה למסר שמאחוריו. גדולתו של הקוד היא בפומביות שלו ובכך שלא צריך את פרטי הקשר של הסורק על מנת להעביר לו את המסר. ככל שאנשים יסרקו את הקוד, ללא תלות בהכרותם הקודמת עם בית העסק או היסטוריית ההתקשרות עימו , כך השפעתו תגדל.
פוטנציאל החשיפה כאן הוא עצום…!
חשוב להדיגש ולציין – אין טעם לפרסם קוד קיו אר מבלי שזה יהיה מקושר לעמוד גלישה סלולרי מאחוריו. קוד שמוביל לדף גלישה וובי מסורתי אינו שמיש בנייד ומחטיא את מטרתו.
InforUMobile מספקת את כלל דפי הגלישה הסלולריים שלה, ובפרט אלו של האתרים המותאמים לגלישה סלולרית שהיא בונה, בתוספת קוד הקיו אר היעודי להם. דבר זה מאפשר לבית העסק לעשות שימוש מירבי בדף הנחיתה או באתר הסלולרי שלו – לנצל כל הזדמנות פרסומית רלוונטית על מנת להכליל את קוד נקיו אר במסגרת המודעה או החומר המודפס ולחשוף מקסימום אנשים למידע השיווקי של בית העסק.