QR Code הינם אמצעי שיווקי מעולה להעברת לקוח מה- OffLine ל- OnLine.
להלן הממצאים המרכזיים לפי מחקר חדש של ScanLife:
- כמות הסריקות ב- QR Code עלתה ב- 2012 ב- 250% לעומת שנת 2011 וב- 570% לעמות 2010.
- צרכנים סורקים QR Code בעיקר בסופי שבוע (מעל 30% מהסריקות).
- צרכנים סורקים QR Code בעיקר בשעות אחרי הצהריים.
- גברים משתמשים יותר מפי 2 מנשים ב QR Code.
- QR Code נסרק כמעט על ידי כל חתך הגילאים – בעיקר בני 35-44 (25% מהסריקות) ו- 25-34 (23% מהסריקות).
- השימוש הנפוץ ביותר ב- QR Code הינו לקופונים ומידע לגבי קניות.
- הקמעונאים ומסעדות הם המשתמשים הגדולים ביותר ב- QR Code.
מקור (ScanLife)