מערכת InforUMobile מציעה כלים המותאמים במיוחד לאתרי סחר במטרה להגדיל את המכירות, ביניהם:
אוטומציות מבוססות פעולות גולשים ורוכשים:
- מעקב אחר פעולות כמו נטישת עגלה, רכישה, רישום לאתר ורישום לניוזלטר.
- הפעלת תגובות אוטומטיות מותאמות אישית לכל פעולה.
סגמנטציה מתקדמת של קהלים למול נתוני המכר:
- יצירת קבוצות לקוחות על בסיס נתוני מכירות (לדוגמא: כל הלקוחות שרכשו במעל 300 ש"ח ב- X חודשים אחרונים, לקוחות שלא רכשו X חודשים וכו')
- שליחת מסרים ממוקדים והפעלת מסעות לקוח מותאמים לכל סגמנט.
ריבוי ערוצי הפצה כולל הודעות WhatsApp, הודעות SMS ודוורים אלקטרוניים:
- שליחת קמפיינים.
- הפצה ייעודית במסגרת תהליכי אוטומציה.
דוחות שליחת מפורטים בהצלבה לנתוני המכר:
- ניתוח מעמיק של ביצועי הקמפיינים בכל ערוץ (SMS, דיוור, WhatsApp).
- הצגה עבור כל שליחה של הודעות – כמה הכנסות נוצרו, כמה מוצרים נמכרו, מה גובה סל ממוצע.
פופאפים וטפסים לשילוב באתר:
- הגדלת רשימות התפוצה וניהול הסכמה לדיוור של מועדון הלקוחות.
- עידוד רכישה.
אינטגרציה עם הקופות לצורך קבלת נתוני Offline וחיבורם נתוני ה- Online:
- חיבור למגוון רחב של קופות פופולריות.
- יצירת סגמנטיות ואוטומציות על בסיס הנתונים.
אוטומציות מבוססות פיקסל:
- מעקב מדויק אחר גלישות בדפים ובקטגוריות מוצרים באתר.
- הפעלת תגובות אוטומטיות לפעולות כמו נטישת אתר, גלישה בקטגוריות ודפים ספציפיים ועוד.