לקוחות הם הנכס העיקרי של כל עסק. הגדלת מספר הלקוחות של בית העסק בדרכים המסורתיות היינה פעולה הדורשת משאבים, ידע, הבנה שיווקית ותקציבים לא מועטים. זו הסיבה שעסקים רבים אינם מצליחים להגדיל באופן עקבי את מספר הלקוחות הקיימים שלהם.
InforUMobile מתמחה בפיתוח אמצעי שיווק דיגיטליים לעסקים. אחד מהם בא לענות על צורך זה בדיוק של עסקים – לייצר לעצמם תנועת רגליים לקופה, בין היתר של קהלים חדשים, בצורה יעילה, המשכית וללא הכבדה על משאבי העסק. המדובר במשפך שיווק שנקודת הכניסה אליו היא הודעת ה- SMS.
משפך שיווק SMS מסייע ב:
הרחבת רשימת תפוצה
רשימת התפוצה היא נכס השיווקי יקר ביותר לכל בית עסק.
הקמת משפך שיווק בסמס תאפשר לכם להגדיל את רשימת התפוצה שלכם בקלות ובאופן רציף, ללא מאמץ מיוחד או עלויות שוטפות גבוהות.
הגדלת מכירות
יותר אנשים יצטרפו למעגל הלקוחות שלכם וכך תוכלו להרחיב את המכירות. בנוסף כל מצטרף יקבל קופון הטבה שיניע אותו לביצוע רכישה.
לידים
כל מצטרף רשימת התפוצה של בית העסק שלכם הופך גם לליד, אשר אליו תוכלו לפנות כחוק ולהציע לו הצעות מסחריות נוספות.
בניית קהלים לרימרקטינג
כל מורידי הקופון יוכנסו לרשימות רימרקטינג שלכם בגוגל ובפייסבוק.
אשר יוכלו לעזור לכם להפיץ עוד יותר את המסרים השיווקיים שלכם ולהרחיב את מעגל הלקוחות הרשומים שלכם.
מה כולל פתרון משפך שיווק SMS של InforUMobile ?
במסגרת שירות משפך שיווק SMS שאנו מציעים כלולים:
- מספר וירטואלי לקבלת בקשות הרישום של הלקוחות מה- Offline.
- תבניות מעוצבת להדפסה לצורך הצבה בבית העסק לרישום הלקוחות.
- עיצוב ותכנות של טופס אינטרנטי לרישום הלקוחות.
- תכנון, עיצוב ותכנות דף נחיתה סלולרי ובו הקופון
- ארכיון השומר את כל פרטי הנרשמים כולל מספר הטלפון שלהם, תאריך ושעה, כתובת IP וכו'.
- צביעת הקהל המגיע לדף הקופון בפיקסלים של גוגל ופייסבוק.
- באנר לפייסבוק עם קריאה לפעולת לרישום.
- כתיבת המסרים השיווקים הנוכחים בטפסי הרישום ובקופון.
כיצד יחשפו הלקוחות למשפך השיווקי שלכם:
ב On line:
- באתר האינטרנט שלכם – באמצעות טופס רישום אינטרנטי שאנו נספק לכם.
- בפייסבוק – באמצעות באנרים ייחודים לקמפיין שאנו מספקים לכם המאפשרים שליחת SMS והצטרפות למועדון שלכם.
ב Off line:
- בבית העסק שלכם – באמצעות פרסומים המוצבים בבית העסק – עם תבניות מעוצבות מוכנות להדפסה שאנו נספק לכם.
תרשים סכמתי של משפך שיווק ב SMS:
דוגמאות לשימוש במשפכי שיווק
הצורך: הרחבת כמות הלקוחות הרשומים במועדון הלקוחות של בית עסק בורגר-בסט.
השיטה: בורגר-בסט אפשרה בנקודות המגע עם הלקוח להירשם למועדון הלקוחות ולקבל קופון הטבה. בסניף עצמו, הוצב שלב שכל מתעניין שישלח SMS עם המילה "בורגר", יקבל בSMS חוזר הטבה של בית העסק ויצורף כחוק לרשימת חברי המועדון של בית העסק.
באתר האינטרנט של החברה, הוצב טופס קבלת הטבה ורישום למועדון הלקוחות.
דוגמה לנוסח הקריאה לפעולה בסניף : "להצטרפות למועדון לקוחות של בורגר בסט וקבלת המבורגר חינם, סמסו את המילה "בורגר", למספר 0529999200"
הודעת הסמס החוזרת שמקבל השולח: תודה שהצטרפת למועדון הלקוחות של רשת בורגר בסט. קבל במתנה המבורגר חינם בכל סניפי הרשת. לפרטים לחץ כאן http://i7u.me/1234.
הגדלת מכירות ממועדון הלקוחות: לקוחות שמצטרפים למועדון מקבלים הודעות שיווקיות על בסיס שוטף בימי הולדת, הודעות על מבצעים, הודעות על עדכוני תפריט, הודעות עם סקר איכות השירות ועוד.
תוצאה עסקית: לאחר הקמת המשפך השיווקי, בורגר בסט החלה לאסוף לקוחות למועדון הלקוחות שלה, גם מאנשים שחלפו באזור העסק וגם מגולשים שביקרו באתר החברה. כתוצאה מכך נפתח בפניה ערוץ שיווק מהיר, יעל ומשתלם – שיווק למועדון הלקוחות באמצעות מסרי SMS
אופציונלי: הרחבה נוספת של מועדון הלקוחות דרך פייסבוק
אפשרות נוספת להרחבת מועדון הלקוחות הוא באמצעות חיבור המשפך לכלי "קהלים דומים" (Look Alike) של פייסבוק.
באמצעות פייסבוק ניתן למצוא קהלים דומים לקהל חברי המועדון שלכם (בצורה אוטומטית). מציאת הקהל הדומה מתבסס על ניתוח תכונות חברי המועדון הנוכחיים (עיר מגורים, גיל, השכלה, מין, מצב משפחתי, תחומי עניין וכו').
אנו נציג בצורה אוטומטית מודעות פרסום בפייסבוק לקהל דומה זה. מודעות הפרסום הללו יכילו את קופון ההטבה שלכם עם קריאה לפעולה להירשם למועדון הלקוחות.
פתרון זה מאפשר לעסק להגיע לקהלים פוטנציאלים נוספים בצורה ממוקדת ובעלויות נמוכות.