מערכת InforUMobile מאפשרת לבנות סקרים ושאלונים. דעת קהל, שביעות רצון, משוב חוויית לקוח, סקר תחומי עניין ועוד ניתנים לניטור בקרב קהל היעד של בית העסק בקלות בעזרת המערכת. הדבר מתבצע על ידי שילוב של טופס פרטים בדף הנחיתה ובו שאלות מוכוונות סקר בתצורה הרלוונטית מבין שלל האופציות שהמערכת מציעה ובהתאם לצרכי הסוקר.
אז איך בפועל מבצעים את זה?
לוחצים על כפתור צור דף נחיתה חדש במערכת. הכפתור מוביל ללובי תבניות שם בוחרים בתבנית הרצויה. מומלץ לגלול למטה לאיזור תבניות הסקרים הייעודיות.
יצויין שאין חובה לבחור בתבנית סקר כדי להרכיב סקר. כל דף נחיתה יכול לשמש לצרכי סקר ובלבד שהוא מכיל טופס פרטים.
עריכת שאלות הסקר
בוחרים בתבנית הרצויה בלחיצה עליה ומתחילים לערוך את הסקר. באופן כללי, עקרונות העריכה זהים לעריכה של כל דף נחיתה. להרחבה על עריכת דף נחיתה ראה כאן.
עריכה של שאלות הסקר מתבצעת במסגרת טופס הפרטים של דף הנחיתה (בין אם מובנה בדף כחלק מהתבנית ובין אם הוספנו אותו לדף במידה ויצאנו מבתנית ללא טופס כדוגמת התבנית הריקה). לחיצה על עט העריכה בצידו הימני העליון של הפקד פותחת את חלון ההגדרות שלו וניתן לבצע בו שינוים, לרבות להוסיף שדות, למחוק, לשכפל ולערוך כל שדה:
קיימים במערכת מספר שדות טופס סקריים מובהקים:
דירוג אופקי – בודד או מרובה:
דירוג בגרירה – בודד או מרובה:
כל פקד שכזה ניתן לעריכה לפי צרכיו וטעמו של המשתמש. הגמישות מלאה וכוללת הגדרות של:
- מאפייני עיצוב
- סוג הלחצנים
- נראות הטקסטים
- נראות הלחצן הנבחר בעת המענה על הסקר
- תצורת הסליידר במקרה של פקדי גרירה
- מרווחים בתוך ומסביב לאלמנטים
- מרכיבי עריכה נוספים המשווים לסקר נראות רצויה והתאמה ספציפית לשאלות שרוצים להציג לגולשים:
כל שינוי טקסטואלי וצורני בפקד סקר בא לידי ביטוי בתצוגה המקדימה שלו מה שהופך את העריכה לנוחה וקלה:
הוספת פקדי סקר לטופס בדף נחיתה
במידה ויש לנו בטופס פקד סקר ואנו רוצים להוסיף פקדים זהים לו, רק בשינוי כזה או אחר, אין צורך להגדיר את ההגדרות שלו מחדש. ניתן לשכפל את הפקד ולערוך את השינוים על בסיסו.
שכפול פקד סקר בדף מובייל:
שכפול פקד סקר בדף ווב:
להוספת שדות חדשים בדף מובייל יש לפתוח את לשונית הוסף ולבחור את השדה הרצוי לפי הסוגים האפשריים:
בדף ווב יש לבחור את השדה הרצוי מתפריט פקדי הטופס בראש בימת העריכה:
במידה ואנו גוררים פקדי סקר מרובים לדף הווב ונזקקים להאריך את הדף על מנת שכלל פקדי הסקר יוצגו בו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על הגדרות דף המחשב:
והגדרת אורך הבמה הרצוי בחלון ההגדרות הכלליות של דף הווב:
במידה ורוצים להגדיל את אורך הדף מבלי לשנות את רוחבו יש להסיר את ה- V מסעיף שמירה על יחס ורק לשנות את גובה הדף. הגדרת המחדל של דובה דף נחיתה סטנדרטי ללא גלילה הינה 600 פיקסל. בדוגמא מעלה ניתן לראות שגובה הדף עומד על 1050 פיקסל כיון שמדובר בדף סקר מרובה שאלות.
בסיום שינוי ההגדרות יש ללחוץ על כפתור אשר בחלונות ההגדרה השונים על מנת שההגדרות תשמרנה.
לאחר הכנת הסקר – הפצתו
ניתן להפיץ את הסקר במספר דרכים:
1. לשלוח הודעת SMS ממערכת InfoSMS ובה קישור לדף הנחיתה עם הסקר הסלולרי. נמעני ההודעה יקבלו אותה, ילחצו על הקישור הכלול בה ובמספר רגעים קטנים ימלאו את הסקר מהטלפון שלהם. תשובותיהם תתקבלנה במיידי במערכת, תוכלו לקבל על כך התראה באימייל או SMS ותוכלו לנתח את הדוחות והנתונים המצטברים.
2. לשלוח דיוור אלקטרוני ממערכת InfoMail ובו כפתור המקשר לדף הנחיתה עם הסקר בתצורת הווב והסלולר שלו. גם במקרה הזה תוכלו לנטר את התוצאות בזמן אמת.
3. להדפיס את ה- QR Code של דף הסקר (זה המופיע במסך אישור דף הנחיתה) ולהציבו במרחבים הפיזיים בזיקה לבית העסק שלכם (לצד הקופה, בתאי ההלבשה, בקטלוג המוצרים, על חשבוניות הקנייה, על שקיות המוצרים, על כרטיס מועדון הלקוחות ועוד). הקהל הבא במגע עם אותם מרחבים פיזיים יוכל לסרוק את הקוד עם הטלפון שלו ולהגיע לדף הסקר אותו ימלא בזמנו הפנוי ולרווחתכם.
לאחר ההפצה – ניתוח התוצאות
המענה על שאלות הסקר, כמו על שאלות אחרות הכלולות בטופס פרטים בדף נחיתה, מתבטא בדוחות המערכת.
ניתן לצפות בתצוגה גרפית של תוצאות הסקר ולראות בעין מגמות בצורה נוחה ופשוטה.
ניתן לייצא את תשובות המשיבים על הסקר בלחיצה על כפתור ייצא פרטי טופס של דף הסקר במסך דוחות המערכת. יתקבל דוח אקסל
ניתן גם לראות את המענה במסך ניהול לידים.