שורת הנושא היא אחד הגורמים העיקריים המשפיעים על אחוזי הפתיחה של דיוור וההענות להצעת הערך שלו. ישנם מספר כללי אצבע לניסוח שורת נושא ממירה:
- שורת נושא שמשלבת אלמנט מסקרן עם הטבה לקורא לרוב הינה מזמינת פתיחה. מערכת InfoMail מעמידה לרשותך כלי של המלצות לשורות נושא. בלחיצה על הכפתור הייעודי נפתח תפריט תבניות שורות נושא ממירות שניתן לבחור ממנו שורה, לשלבה בהגדרות הדיוור ולערוך אותה לטובת צרכי הדיוור הספציפי.
- יש להקפיד על שורת נושא שתהיה רלוונטית לקוראים. הדבר נגזר מניסוחה וניתן לחזקו בעזרת פרמטרים מותאמים אישית המשולבים בגוף הנושא. למשל – שם פרטי של הנמען. מסייע להעביר מסר שנתפס כנוגע אישית לקורא ומקרב אותו לעולם התוכן של הדיוור.
- יש להקפיד ששורת הנושא תהיה רלוונטית לגופו של הדיוור כדי שלאורך זמן הקוראים ידבקו בפתיחת הדיוור מהמדוור.
- יש להקפיד שהיא תהיה באורך של עד 50 תווים על מנת שאנשים יקראו אותה בעניין ושהיא תוצג כראוי על גבי מסך הטלפון לטובת 50% מהקוראים שפותחים את הדיוור מהנייד. במערכת InfoMail כאשר השורה חורגת מהאורך המקסימלי המומלץ קופצת התרעה על כך למדוור על מנת שיקצר.
למידע נוסף על הגורמים המשפיעים על אחוזי הפתיחה של הדיוור ראה כאן.
Category:
Email