אחוזי הפתיחה של הדיוור מושפעים ברובם מהמשתנים הבאים:
1. שורת הנושא. ככל ששורת הנושא יותר מושכת לפתיחה הקוראים יטו לפתוח את הדיוור יותר.
- שורת נושא שמשלבת אלמנט מסקרן עם הטבה לקורא לרוב הינה מזמינת פתיחה. מערכת InfoMail מעמידה לרשותך כלי של המלצות לשורות נושא. בלחיצה על הכפתור הייעודי נפתח תפריט תבניות שורות נושא ממירות שניתן לבחור ממנו שורה, לשלבה בהגדרות הדיוור ולערוך אותה לטובת צרכי הדיוור הספציפי.
- יש להקפיד על שורת נושא שתהיה רלוונטית לקוראים. הדבר נגזר מניסוחה וניתן לחזקו בעזרת פרמטרים מותאמים אישית המשולבים בגוף הנושא. למשל – שם פרטי של הנמען. מסייע להעביר מסר שנתפס כנוגע אישית לקורא ומקרב אותו לעולם התוכן של הדיוור.
- יש להקפיד ששורת הנושא תהיה רלוונטית לגופו של הדיוור כדי שלאורך זמן הקוראים ידבקו בפתיחת הדיוור מהמדוור.
- יש להקפיד שהיא תהיה באורך של עד 50 תווים על מנת שאנשים יקראו אותה בעניין ושהיא תוצג כראוי על גבי מסך הטלפון לטובת 50% מהקוראים שפותחים את הדיוור מהנייד. במערכת InfoMail כאשר השורה חורגת מהאורך המקסימלי המומלץ קופצת התרעה על כך למדוור על מנת שיקצר.
2. קהל היעד – יש להקפיד על רשימות דיוור מורשות, של אנשים שהמידע השיווקי שנשלח רלוונטי לצרכיהם, שהביעו את הסכמתם הפעילה לקבל את הדיוור.
3. שעת השליחה – קהלי יעד שונים נוטים לפתוח דיוורים שנשלחים אליהם בשעות משתנות. מומלץ לשלוח את הדיוור בסמוך לשעה האופטימלית לפתיחתו. לא ניתן לדעת מראש מהי שעה זו. יש לבצע נסיונות ולבדוק בדוח שליחה לפי שעות מהן שעות ההפצה בהן לדיוורים יש את מרבית ההענות.
4. שם המדוור – אנישם מחליטים אם לפתוח את הדיוור או לא בין היתר על סמך השאלה מי שלח לי אותו. הקפידו להזדהות בצורה ברורה ומוכרת למדוור. היו עקביים בזיהוי שלכם על מנת שלמדוורים יהיה קל לזהות דיוורים הבאים מכם.
לתשומת לבך – עבירות הדיוור, וכתוצאה מכך אחוזי פתיחתו, מושפעת בין היתר מהגדרת כתובת האימייל של השולח. כתובת שולח שנושאת את אחד מהדומיינים הבאים: gmail.com, hotmail.com, yahoo.com, outlook.com נוטה להחסם על ידי Gmail מטעמי אבטחה פנימיים של Gmail, דבר שמוריד משמעותית את רמת העבירות של הדיוור לדומיין זה.
5. תדירות הדיוור – יעילות הדיוור כפונקציה של התדירות שלו זיא דבר שמשתנה בין קהלי יעד ותחומים עסקיים. מומלץ גם במקרה הזה לערוך נסיונות ולחוש את התגובתיות של הלקוחות על מנת לשרטט נוסחה אופטימלית של תדירות דיוור.
6. ערך לנמען – יש להקפיד על דיוורים שיש בהם ערך מידעי למקבל אותם. אם אין מה לחדש איןם טעם ממשי לדוור. מומלץ לפני בניית דיוור לחשוב ולתכנן מה הוא יכיל. דיוור שמורכב מהצעה מכירתית משולבת ערך כגון ידע, טיפים לשימוש נכון, הנחיות לישום יעילף שיתוף מידע מפי המומחה יפתח יותר לאורך זמן מדיוור שתוכנו דל.
יש לזכור – באופן כללי אחוזי הפתיחה של דיוורים משתנים ממגזר עסקי אחד למשנהו. אחוזים הנעים סביב ה- 12% נחשבים כטובים.