הודעה שלא התקבלה במכשיר הטלפון של הנמען מקבלת חיווי סטטוס "לא התקבלה". הסיבה לאי קבלתה מצוינת בעמודת "סיבה" בדוח הודעות מפורט ונסמכת על מידע המתקבל במערכת מחברות הסלולר.
הסיבות השכיחות לכך שהודעה לא מתקבלת הן:
- המספר אינו קיים – מספר הטלפון הנייד אליו נשלחה ההודעה אינו קיים ברשתות הסלולריות, בין אם כי נותק ובין אם כי מעולם לא היה קיים.
- מכשיר הטלפון של הנמען סגור למשך זמן ארוך – במידה וההודעה נשלחה למנוי שמכשירו סגור למעלה מ- 24 שעות, תוקף חיי ההודעה יפוג והיא אף לא תתקבל במכשיר לכשהנמען יפתח את מכשירו מחדש.
- הנמען מחזיק בטלפון כשר – ישנם טלפונים כשרים שאינם פתוחים לקבלת הודעות SMS, לכן ההודעות שנשלחות אליהם אינן מגיעות ליעדן.
משמעות סטטוסים נפוצים בדוח הודעות מפורט:
נשלחה – ההודעה הגיעה לחברת הסלולר, משם היא צפויה להיות מועברת למכשיר הטלפון של הנמען. טרם התקבל חיווי באם ההודעה התקבלה במכשיר הנמען או לא התקבלה.
התקבלה – ההודעה הגיעה בוודאות ובאופן תקין למכשיר הטלפון של הנמען.
Category:
SMS