לאחר שגולש ממלא את פרטיו בטופס פרטים בדף הנחיתה (טופס ליד) הוא מועבר אוטומטית לדף תודה. מעבר זה לדף התודה מאפשר לגולש לדעת שהוא מילא בהצלחה את הטופס,שפרטיו נקלטו ושלמעשה התהליך מהקצה שלו הסתיים. מנקודת המבט של בעל הדף המעבר לדף התודה מצביע גם הוא על סגירת מעגל קליטת הליד.
מה כדאי שדף התודה יכלול?
לכאורה דף התודה הוא רק אמצעי תפעולי – איתות שתהליך מילוי הפרטים הסתיים. עם זאת, לא כך הדבר – מדובר בעוד נקודת מגע עם הלקוח ולכן הוא משמעותי וכדאי לנצלו על מנת לעשות רושם טוב על הלקוח לקראת המגע הבא איתו. כיוון שהמגע הבא כרוך לעיתים במכירה חשיבות נקודת ביניים זו מתחדדת עוד יותר.
על מנת לחזק את המסר השיווקי שלנו בעיני הלקוח ולהבשילו לשלב הבא מומלץ לכלול בדף התודה תמהיל של המרכיבים הבאים:
1. לוגו וסממני מיתוג של בית העסק.
2. מלל לסגירת טבעת הקשר, למשל – תודה על מילוי הפרטים. המידע התקבל בהצלחה.
3. מלל מעבר המידע את הלקוח מה מצפה לו בשלב הבא ובאילו לוחות זמנים, למשל – נציגינו יצרו איתך קשר ביממה הקרובה.
4. פרטי קשר שלכם במקרה והלקוח רוצה לזום את הקשר, למשל – הינך מוזמן תמיד גם לפנות אלינו בטלפון 03-9415550.
5. מידע שכדאי שישיג או יהיה בידיו בשלב הבא בו יקבל את שיחת הטלפון מכם, למשל – ניירת שכדאי שתהיה לו בשלוף, זיקוק הצורך או הבעיה שבגינם הוא פנה אליכם, מידות הארון הייעודי בו התעניין במידה ויש לו וכו'.
6. מידע לקראת השלב הבא ליצירת תיאום ציפיות והבשלה בעת ההמתנה לשובכם אל הלקוח, למשל – סרטון וידאו קצר שבו אתם מחדדים את היכולות שלכם ויוצרים עוד יותר ציפיה לקראת התקדמות תהליך המכירה.
7. מידע שיווקי משלים על הנושא בו הלקוח התעניין ושבגינו השאיר את פרטיו.
לחץ כאן על מנת לקרוא כיצד עורכים הלכה למעשה את דף התודה לטופס ליד במערכת InfoPage.
נקודות חשובות נוספות בהקשר של מילוי הטופס ומעבר הגולש לדף התודה:
על מנת לוודא קבלת מלוא הפרטים הנחוצים מגולש לפני שהוא מועבר לדף התודה, מומלץ לסמן בפקד הגדרות הטופס של דף הנחיתה את השדות החשובים בטופס כמנדטוריים – כבעלי חובת מילוי.
גולש שמנסה לשלוח את הטופס מבלי למלאם יתקל בהודעת שגיאה המכוונת אותו למסור פרטים בכל שדות החובה.
כמו כן חובה להשתמש בסוגי השדות המתאימים לכל שדה ייעודי בטופס על מנת שתתבצע ולידציה למידע שממולא. למשל, אם אנו מעוניינים שגולש ימלא את מספר הטלפון שלו עלינו להכניס לטופס שדה מסוג "טלפון" במקום שבו אנו מייעדים שהגולש יקליד את מספרו.
בהנחה שבחרנו בסוג השדה המתאים ("שדה טלפון" כאמור) וסימנו אותו כשדה חובה, גולש שמגיע לדף הנחיתה ובשדה זה מקליד בטעות ערך עם אותיות (למשל את שמו) יתקל בהודעה שיש למלא את השדה בצורה תקינה וידרש למלא מספר טלפון. באופן זה אנו מבטיחים את תקינות הנתונים שאנו אוספים בעזרת הטופס.