מערכת edea הנה מערכת לניהול קופות ומועדוני לקוחות . InforUMobile ביצעה אינטגרציה עם edea המאפשרת למשוך קהלים לפי סגמנטים ולאגד אותם לקבוצות במערכת. זאת בצורה אוטומטית ומבלי שיהיה צורך ליצא אנשי קשר מ- edea וליבא אותם ל- InforUMobile. לאחר שאנשי הקשר מסתנכרנים בצורה פשוטה תודות לחיבור בין המערכות ניתן לדוור אותם בקלות ולהניע אותם לפעולה. כיצד אם כן עושים זאת?
נכנס לאזור ניהול אנשי הקשר במערכת, נעמוד על לשונית התפריט קבוצות ונבחר באפשרות – סנכרון נתונים מ- edea.
במידה ולא סנכרנו עד היום נתונים מ- edea ולא ביצענו התממשקות ראשונה למשתמש שלנו במערכת זו נידרש לעשות זאת. לפיכח נגיע את מסך ההגדרות בו נתבקש להכניס את ההגדרות הבאות:
לאחר שנזין את ההגדרות נלחץ על כפתור התחבר והמשך. כאמור את ההגדרות נגדיר פעם אחת בלבד. מרגע שהמשתמש שלנו במערכת מחובר לזה ב- edea אין עוד צורך להתעכב על ההגדרות.
מכאן נגיע אל מסך יצירת קבוצת edea:
כאן נדרש לתת שם לקבוצה על מנת לזהות אותה בקלות במערכת; לאפיין את המועדון אליו משתייך קהל היעד שיכלל בקבוצה; לאפיין את הסגמנט הרלוונטי ולאחר מכן את תת הסגמנט במידה ונרצה. בסיום נלחץ על כפתור צור קבוצה. עם הלחיצה תחל המערכת לדלות את הנתונים ממערכת edea ולייבא את כל אנשי הקשר ב- edea העונים על מאפייני החיתוך שהוגדר לקבוצה.
את הקבוצה שיצרנו נוכל לראות בין יתר הקבוצות שלנו במערכת. נזהה אותה בקלות בעזרת חיווי "edea" שיופיע תחת סוג הקבוצה בטבלת הקבוצות.
מהרגע שהקבוצה נוצרה תכולת אנשי הקשר שלה תסתנכרן אל מול הנתונים העדכניים ביותר במערכת edea במקרים הבאים:
א. בעת היצירה שלה.
ב. כאשר נלחץ על כפתור סנכרון קבוצה במסך הקבוצות.
ג. ברגע שליחת דיוור / SMS / הודעת IVR לקבוצה.