הבעיה
כאשר אני יוצר/ת דיוור במערכת ומנסה לשלוח אותו לכתובות בארגון שלי, הדיוורים לא מתקבלים או מועברים לספאם.
למשל, אם הכתובת שמוגדרת ככתובת השולח בדיוור היא:
ואני שולח/ת דיוור מהמערכת אלי, או לכתובות אחרות בדומיין שלי הם לא מתקבלים, למשל:
me@test.co.il
marketing@test.co.il
manager@test.co.il
sales@test.co.il
צילום מסך לדוגמה:
הסיבה – חשד להתחזות
בשליחה פנימית בתוך הארגון שלכם אין כמובן בעיה לשלוח ולקבל דיוורים.
לעומת זאת, כאשר שולחים דיוור ממערכת InforUMobile אך מזדהים ככתובת פנימית של הארגון שלכם, נוצר מצב ייחודי שבו השרת שלכם מקבל דיוור ממקור חיצוני שמזדהה ככתובת פנימית.
במצב כזה, במרבית השרתים מוגדר כלל אבטחת מידע שדיוורים "מתחזים" שלא מאפשר לקבל דיוורים כאלו והם נמחקים או מועברים לספאם ולא מוצגים לנמען. שימו לב שבכל מקרה השרת מקבל את הדיוור ומדווח לנו שהדיוור התקבל אצלו (ולכן ההודעה תופיע במערכת בסטטוס "נשלח"), אך לא מעביר אותו לנמענים.
אפשרויות לפתרון
במרבית המקרים אין צורך בשליחה פנימית של דיוורים שמיועדים להפצה רחבה. אם קיים צורך כזה ניתן לפתור את המצב בדרכים הבאות:
א. כתובות חיצוניות – לשלוח את הדיוורים לכתובות חיצוניות של המשתמשים (למשל gmail).
ב. הפצה דרך כתובת חיצונית – לנסות לשלוח את הדיוור לכתובת חיצונית שלכם ומשם להפיץ למשתמשים הרלוונטיים שלכם בארגון.
ג. הגדרת שרת הדיוור שלכם – לפנות למנהל השרת שלכם ולהגדיר שדיוורים כאלו יתקבלו בכל זאת אצל הנמענים.
ד. תמיכה במקרים מיוחדים – במקרים מיוחדים ניתן לפנות למחלקת התמיכה בטלפון 039415550 או במייל [email protected] שתסייע לכם למצוא את הפתרון הנכון עבורכם.