שליחת SMS היא אמצעי קשר מוביל בקרב עסקים הן לשיווק והן לתפעול. בעזרת SMS ניתן לטפח את הקשר עם הלקוחות, ליידע על מבצעים והטבות, לנהל קמפיינים שיווקיים ממוקדים ולהזין את מועדון הלקוחות במידע מעודד רכישה ומניע לפעולה. ל- SMS יש גם ערך תעפולי רב. ניתן באמצעותו לשפר את התקשורת הפנים-ארגונית, להנות ממנגנוני התראה, לייעל תהליכים ולחזק את הקשר עם ספקים.

מערכת שליחת SMS מבית InforUMobile היא המערכת המתקדמת בשוק ומאפשרת למשתמשיה לדוור את קהל הנמענים שלהם בתפוצה רחבה ובלחיצת כפתור. המערכת משרתת מעל 10,000 ארגונים ועסקים במשק, כמו גם גופים ממשלתיים. תודות לביצועיה המוכחים ב- 15 השנים האחרונות, המערכת מדורגת כמספר 1 בשוק דיוור ה- SMS.

עיקרי תכונות מערכת InfoSMS:

  • גישה קלה מהאינטרנט ללא צורך בהתקנת תוכנה
  • צירוף קבצי תמונה או PDF להודעת ה- SMS
  • שילוב אייקונים (אימוג'י) בתוך ההודעות
  • כלי לבניית דפי נחיתה סלולרי בשיטת פשוטה של Drag & Drop
  • מנגנון אישור בקליק בודד לאישור הגעה לכנסים או התעניינות במוצר ע"י הנמען
  • אכיפת כללי משלוח לנמען – מאפשר לא לשלוח הודעות למי שכבר קיבל ב- X ימים האחרונים
  • מדידה מתקדמת ללחיצות על לינקים בתוך הודעות SMS כולל מי וכמה לחצו
  • תקשורת דו כיוונית עם הנמען באמצעות טפסים או השבה של הודעות SMS
  • ייבוא פשוט של רשימות תפוצה מאקסל וניהול חכם של רשימות ללא מגבלה
  • ניהול היררכיה ארגונית ב- 3 רמות
  • סינון אוטומטי של מספרים שגויים וכפולים
  • ממשק API משוכלל למתכנתים כולל תיעוד ודוגמאות קוד
  • ממשק Email2SMS לצורך חיבור מערכות התראה וטפסים
  • פרסונליזציה חזקה של תוכן ההודעה ללא מגבלת פרמטרים
  • שרשור הודעות ארוכות עד 1000 תווים
  • שליטה על תאריך וקצב משלוח הודעות ה- SMS
  • ממשק דוחות מתקדם, מאפשר בקרה ושיפור ביצועי הקמפיין
  • הגבלה של ימים ושעות שליחה למניעת הגעת הודעות בשעה מאוחרת
  • חיבור ישיר לחברות הסלולר ללא מתכווחים
  • מוקד תמיכה גדול ומיומן ללא תשלום
  • חומרי הדרכה, סרטונים וסדנאות לצורך שיפור השימוש במערכת

דוגמא של מסך שליחת SMS ממערכת InfoSMS

InfoSMSScreenShot

להסברים נוספים אודות המערכת צפה בסרטון:

עוד על שליחת SMS ומה ניתן לעשות בעזרתו

הסטטיסטיקות מראות:
• מעל 95% מהודעות ה- SMS נקראות בתוך 3 דקות מרגע הגעתן לייעד
• אחוז הלחיצה הממוצע על לינק בתוך הודעת SMS הינו 22%.
• מדוורים שיקבלו מסר שיווקי ב- SMS הם בעלי סבירות של 34% לבקר באתר הסלולרי של החברה ובעלי סבירות של 33% לבקר בחנות באופן פיזי במקרה של הטבה למימוש.

גדולתו של ה- SMS היא בפשטות שלו. בעזרת תוכנה ייעודית להפצת מסרים, בית עסק יכול בלחיצת כפתור בודדת, לשלוח הודעה פרסומית למאות ועשרות אלפי נמענים ולהניע אותם לפעולה שהוא מכוון. במקביל, עלות מדיית ה- SMS היא זניחה ביותר, בפרט בהשוואה למדיות אחרות (עיתונות, שלטי חוצות, רדיו, טלוויזיה).
לא פלא אם כן, שאין ספור ארגונים משתמשים בכלי הזה כחלק בלתי נפרד ממכלול מאמצי השיווק שלהם.

מיידיות ה- SMS הופכת אותו לכלי שאין משתווה לו. בית עסק המעוניין להניע לקוחות לפעולה בתוך זמן נתון קצר (למשל – תיאטרון שרוצה למלא אולם ביום ההצגה, חנות בגדים שרוצה לחסל מלאי ועד) יכול לנצל את ה-sms לטובתו. הודעות SMS נקראות מיד עם הגיען למכשירי היעד. הסיבה לכך בין היתר היא העובדה שמכשיר הטלפון הנייד צמוד למשתמש בכל רגע נתון. הסטטיסטיקות מדברות על כך שמכשיר הטלפון הנייד מצוי במרחק של עד 3 מטרים מהמשתמש במשך 23 מתוך 24 שעות ביממה. הצרכן מחובר לטלפון שלו מכל מקום ובכל מצב. מחקרים מראים שאפילו קהל מבוגר, בעל יכולות טכניות מוגבלות, לומד בקלות להשתמש בכלי זה. לא בכדי אנו עדים אם כן לפרסומות ברדיו המבקשות מקהל המאזינים שלא לקרוא או לענות על מסרונים תוך כדי נהיגה… בית עסק המטפח קשר עם לקוחותיו דרך האמצעי הכי קרוב אליהם יוצא מורווח שכן הוא מגיע הישר אל ליבת המטרה שלו.

תוכנת שליחת SMS מבית InforUMobile מאפשרת לעקוב אחר נתוני פתיחת ההודעה. ניתן בעזרתה למדוד מי קיבל את ההודעה, מי הגיב אליה וכיצד. בשל היותה תוכנת תקשורת דו-כיוונית, ניתן ממש לייצר אינטראקציה עם הנמענים. במסגרת הדו שיח עם הלקוחות, ההודעות החוזרות נאגרות במערכת ובית העסק יכול לעשות בהן מגוון שימושים.

שיווק באמצעות SMS דרך תוכנה ייעודית מאפשר גם לבצע סגמנטציה של קהלי היעד של בית העסק. אנו חיים כיום בעידן שבו השיווק האישי צובר תאוצה. במצב זה, יש טעם רב לפלח את רשימות התפוצה על פי צרכים ממוקדים של הנמענים על מנת לשלוח לאלו מסרים מותאמים להם. ידוע כי דיוור של לקוחות מניב את התשואה הגבוהה ביותר כשבית העסק מעביר להם מידע בעל ערך עבורם. מידע שיש בו תועלת ותוכן בניגוד לאינפורמציה שאיננה רלוונטית. בעזרת תוכנת הדיוור של InforUMobile ניתן בקלות לפלח את רשימת המדוורים הראשית לתתי רשימות ובכך להשיג עוד יתרון יחסי במסגרת ההתקשרות עם הלקוח.

ל- SMS יש כוח רב ומגוון של שימושים בעזרת המערכת של InforUMobile.
מעוניין לקבל טיפים איך להפיק קמפיין SMS מוצלח? צפה בסרטון:

אתם מוזמנים לקרוא מידע נוסף אודות שיווק ב- SMS בבלוג שלנו