דוגמאות לקמפיינים ב- SMS בעידן הסמארטפונים
בעידן הטלפונים החכמים ניתן לעשות שימוש חכם ואפקטיבי יותר בכלי ה- SMS.
ניתן לשלוח הודעת SMS שמכילה טקסט ולינק גלישה לדף פרסום סלולרי.
הדף הסלולרי מאפשר להציג לנמען את המידע השיווקי של בית העסק בצורה ויזואלית, מוחשית ומעוררת רצון לממש את ההצעה.
מדובר בשיטה יעילה מאד בהנעת הנמען לפעולה הרצויה תודות לכפתורי פעולה ייעודיים המשולבים בו –
צלצל עכשיו, בצע הזמנה, עשה לנו לייק, אשר השתתפות, נווט לחנות, הצטרף למועדון וכו'.
השילוב בין הטקסט בהודעה המקדימה, לגרפיקה העשירה בדף, למרכיב ההנעה לפעולה בדף הוא שילוב מנצח. לקוחותינו מדווחים על עליה של קרוב ל- 40% בהיענות להצעות המסחריות המועברות בדיוור של SMS גרפי, בהשוואה ל- SMS טקסטואלי בלבד.
באשר למעט הקוחות שאין להם טלפונים חכמים, הם יוכלו להיענות לקמפיין הדיוור שלכם על סמך המלל הטקסטואלי בהודעה הנלווית.
להלן מספר דוגמאות לקמפיינים שניתן לעשות בעזרת SMS חכם:
קמפיין קופון הטבה ב- SMS
שליחת קופון הטבה למועדון הלקוחות בו המבצע מוצג בצורה ויזואלית, נעימה לעין ומושכת. שילוב המרכיבים החזותיים עם כפתורי הנעה לפעולה מביאים להיענות גבוהה להצעה – צלצל עכשיו, השאר פרטים, בצע הזמנה.
התעלמו לרגע מדף הפרסום משמאל. דמיינו שאתם הלקוח וקיבלתם את ההודעה מימין בפורמט טקסטואלי ללא הלינק לדף. כעת הסתכלו על הדף משמאל ודמיינו את התחושה שעולה בכם כשאתם נחשפים אליו.
יש הבדל משמעותי בחוויית ספיגת המסר השיווקי והנכונות להיענות לו…
קמפיין סקר ב- SMS
קמפיין סקר מאפשר לבית העסק להגיע למידע שנמצא בקרב הצרכנים שלו ושבהתנהלות שגרתית אין לו אפשרות לדעת עליו. בעזרת סקר הנשלח לנייד של הלקוח ניתן לקבל תשובות לשאלות, להתייעל, לטפל בלקוחות לא מרוצים (לפני שהם ילכו לספר בפייסבוק עד כמה הם אינם מרוצים…) וחשוב לא פחות – לקבל הצעות לשיפור ורעיונות מאיר עיניים.
קמפיין וידאו ב- SMS
וידאו הוא אמצעי יעיל מאד להעברת מסר עשיר, רב חושי וחווייתי ללקוח. אנשים אוהבים לצרוך את המדיה הזו בנייד. מאז חדירת הסמארטפונים חלה עליה של 48% בצפיות וידאו. ניתן בוידאו לספר על מוצר או שירות, להדגים שימוש, לתת טיפים, להביא עדות של לקוח מרוצה, להציג מילה אישית של בעל העסק וכו'.
גם וידאו קצר ופשוט, באורך של 15 שניות בלבד שצולם בטלפון נייד, עושה את העבודה.
קמפיין ברכת יום הולדת ב- SMS
מתי הלקוח מרגיש שהוא באמת חשוב לעסק? כשהעסק מראה לו שאיכפת לו ממנו. כשהעסק יוצר איתו קשר ללא אינטרס ישיר מובהק. יום הולדת, או כל אירוע אישי אחר, היא הזדמנות מצויינת לבית העסק להושיט יד לבבית ללקוח, להזכיר לו שהוא חושב עליו ולייצר קרבה. ברכת יום הולדת עם גרפיקה עשירה וכפתורי הנעה לפעולה מאפשרת להשיג את האפקט הזה. בעזרתה בית העסק יכול לעטוף בצורה נאה ומזימינה הטבה שהוא מעניק ללקוח ובכך לצבור עוד נקודות זכות בקרב לקוחותיו, להזין את הקשר איתם ולקצור את הפירות.
קמפיין לידים ב- SMS
קמפיין לידים מאפשר להציע מוצר או שירות, בתפוצה רחבה ובלחיצת כפתור למכלול מועדון הלקוחות, ולקבל תגובות בהיזון חוזר מאלה המעונינים בהצעה. בעזרת קמפיין לידים ניתן למקד ולייעל את מאמצי המכירה, לפלח את אוכלוסיית המועדון לפי תחומי עניין וכן לאותת ללקוחות בצורה מכובדת, מושכת ומקצועית מהו מערך השירותים שהעסק מציע.
קמפיין הזמנה לאירוע או כנס
קמפיין הזמנה לאירוע מאפשר לתזכר את המוזמנים והמתעניינים בו בצורה מכובדת, מושכת ויעילה.
ניתן לכלול בקמפיין מידע אינפורמטיבי– מתי יערך האירוע, היכן הוא יערך, מה דרכי הגישה אליו, כיצד לנווט אליו. לצד זה ניתן להכליל הנעה ישירה לפעולה – הירשם עכשיו, אשר את השתתפותך, צלצל לבירור פרטים נוספים. בנוסף מומלץ לכלול בו מידע לגבי תכני האירוע על מנת שהמוזמנים יקבלו תזכורת וחידוד במה התועלת עבורם. בעזרת קמפיין הזמנה לאירוע ניתן להפחית משמעותית את אחוזי ה- Non Shows, להיערך נכון תפעולית לקראת האירוע ולשכנע את המתלבטים שכדאי להם להגיע.
קמפיין לייק בפייסבוק
קמפיין לייק בפייסבוק מאפשר לפנות למועדון הלקוחות ולבקש מהחברים בו לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של העסק. בעזרת SMS גרפי המכיל כפתור לייק, ניתן בטווח זמן מיידי לייצר כמות משמעותית מאד של לייקים הנתרמים על ידי אוכלוסיה המחוברת לבית העסק ולמה שהוא מייצג.
כל לייק שמתקבל הוא ויראלי ומייצר את התהודה שלו. האפקט הכולל של קמפיין שכזה בעל פוטנציאל אדיר להגיע ולהחשף בפני קהל רחב של אנשים.
קמפיין ברכה לחג
ברכה לחג היא אמצעי נהדר לייצר קשר אישי עם הלקוח. בו בעת ניתן לנצל את ההזדמנות כדי לתזכר על הכדאיות שיש בלרכוש מבית העסק ולהנות מהצעותיו הייחודיות. לקוחות אוהבים את היחס האישי וגם לדעת על מבצעים והטבות. עם שובר הנחה לחג אפשר להינות משני העולמות!
כיצד בונים את דפי הנחיתה סלולריים הללו ?
כדי לתת מענה לבנייה בצורה קלה של דפים אלו, ללא צורך בידע בתכנות או עיצוב, פיתחנו בתוך מערכת ה- SMS כלי לבניית דפי נחיתה בשיטת Drag & Drop. הכלי מסופק בחינם לכל לקוחותינו.
לפרטים נוספים על תחום ה SMS – לחצו כאן
לפרטים על חוקי שיווק שונים בסמס – לחצו כאן
הנה סרטון הדגמה כיצד עובד הכלי: