פיתוח בוטים

פיתוח בוטים היינו צורך הולך ומתרחב בקרב חברות וארגונים שרוצים להשתמש בצאט בוט.
עסקים משתמשים בבוטים כדי לתקשר ביעילות עם קהל היעד שלהם, לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את המכירות.
בנוסף בוטים משמשים אמצעי מצויין לשיפור שירות לקוחות והיעילות של הארגון.

אחד היתרונות הבולטים של בוטים נעוץ בעובדה שהם מתקשרים עם הלקוחות באזור הנוחות שלהם – כלומר בפלטפורמות המסרים המיידים בהם מבלים הלקוחות את מרבית זמנם באינטרנט.
ובמיוחד במסנג'ר של פייסבוק.
בוטים מתפקדים מעולה בסביבה זו והפעילות מול הבוטים מרגישה ללקוחות אינטואיטיבית וקלה ביותר.

InforUMobile מציעה ממשק מתקדם לבניה של בוטים ובכך מפשטת את תהליך פיתוח הבוטים.
קיימות 3 דרכי פעולות מרכזיות בפיתוח בוטים:

  1. בנייה עצמית של בוטים בעזרת המערכת הידידותית של InforUMobile
  2. פיתוח בוט מתוך תבנית קיימת תוך ביצוע התאמות לאפיון ולדרישות הלקוח
  3. פיתוח בוט מאפס – כלומר בניית הבוט מראשיות לפי אפיון הלקוח.

במקרה של בנייה עצמית, עומדת לרשות המשתמש מערכת פשוטה לתפעול, אשר  אינה מצריכה כל ידע בתכנות .
המערכת מכילה אשף פשוט לתפעול עם יכולת הקמת בוטים בשיטת עשה זאת בעצמך. אשף בניית הבוטים מאפשר הקמת בוט תוך מספר דקות בעזרת בנייתו מתבנית מוכנה מראש, ושימוש שיטת Drag & Drop.

אשף בנייה עצמית של הבוטים

במערכת ממשק פשוט אך בו זמנית מתוחכם מאד להקמה של בוטים. מה תוכלו למצוא בממשק:
–  ממשק Drag & Drop לעריכה של השיחות
–  תבניות ותסריטי שיחה מוכנים מראש על פי צרכים עסקיים מרכזיים
–  סימולטור מובנה של השיחות
–  עוגני תסריט פשוטים לתפעול
–  התניות ואמצעי תיעול מתקדמים של השיחה
–  כלים לולידציה של מידע המתקבל בשיחה עם הבוט
–  יכולות התממשקות ולמערכות חיצוניות
–  כלים לפרסום של הבוט בפלטפורמות המסרים השונות
–  ועוד מגוון רחב של כלים ויכולות

מתעניינים בפיתוח בוטים לחברה או לארגון שלכם – צרו קשר בטופס בדף זה, או התקשרו ישירות לטלפון 03-9415550

 

פיתוח בוטים (לא בתהליך של בנייה עצמית על ידי הלקוח)

כאשר הלקוח מבקש מאתנו לבצע את הפיתוח של הבוט אנו פועלים בהתאם לאפיון אשר מעביר הלקוח ומייצרים לכל דרישה באיפיון – "עץ פעולה" של הבוט.
במקרה שהאיפיון של הבוט דורש התממשקות למערכות חיצוניות של הלקוח, אנו משלבים אל תוך תהליכי הפעולה של הבוט את הפנייה אל המערכת החיצונית, וכמובן מתאימים את הבקשות והתגובות של הבוט כך שיעלו בקנה אחד עם אופי הפנייה.

צילום מסך מתוך מערכת פיתוח בוטים של חברת InforUMobile

פיתוח בוטים

 

שלב האיפיון בתהליך פיתוח הבוטים הוא חשוב ביותר להצלחת הפרויקטים. על הלקוח לדעת מהו הצורך המדוייק אותו אמור הבוט לפתור. וכאשר הלקוח יודע להגדיר את הצורך, אנו מתאימים את הפתרון הטכנולוגי.
לקוחות אשר מתקשים באפיון המדויק של הצורך יכולים להיעזר בניסיון הרב שצברנו בפיתוח בוטים ולקבל מאתנו תובנות והצעות קונקרטיות לדרך בה יכול הבוט להשתלב בחברה או הארגון שלהם.

בתהליכים בהם הנושא רלוונטי, אנו ממליצים שפיתוח הבוט יכלול אפשרויות של :

  • איסוף פרטי הליד (מייל, שם, טלפון)
  • יכולת התערכות אנושית של נציג אנושי במקרה הצורך
  • העברת התראות על נושאים חשובים והגעה ליעדים במהלך שיחת הלקוח עם הבוט
  • ביצוע התאמה פרסונלית בתשובות הבוט – כלומר הבוט יענה למשתמש בשמו הפרטי, לאחר שברר אותו מול המשתמש
  • תיוג תשובות המשתמשים (כלומר לקוחות שמביעים עניים בתחום A יתויגו תחת נושא A וכן הלאה)

 

לסיכום:

פיתוח בוטים היינה התמחות הדורשת יכולות שונות ומתקדמות. לאור הניסיון הרב שצברנו בתחום ומערכת הבוטים אשר פיתוחנו בשנים האחרונות, אנו מסוגלים לתת לכם פתרון מקצועי ומהיר לפיתוח בוטים. בנוסף לאיכות הפתרון ומהירות אספקתו, מקנה לנו המערכת יכולת לבנות בוטים בעלויות משתלמות ביותר ללקוח.

אם גם אתם מתעניינים בפיתוח בוטים לחברה או לארגון שלכם – צרו איתנו קשר בטופס בדף זה, או התקשרו ישירות לטלפון 03-9415550

הסרט מתאר את ממשק התפעול העצמי של מערכת הבוטים:

אנחנו ב-InforUMobile מאמינים שמתן ידע, כלי שיווק ושיטות עבודה, הם המפתח להצלחה של הלקוחות שלנו. בזכות העובדה שאנו משרתים מעל 15,000 לקוחות בישראל ובעולם, ובזכות הוותק שלנו, צברנו עד היום ניסיון רב. בזכות הניסיון הזה ההיכרות המעמיקה עם עולם השיווק הדיגיטלי, אנו מייצרים חומרי עזר עבור הלקוחות שלנו. נשמח אם גם אתם תעזרו בחומרים האלו כדי לייצר עבור העסק שלכם הצלחה.

  • לצפייה במספר דוגמאות לבוטיםלחצו כאן
  • לקריאת חומרי הדרכה, בנושא צאט בוטלחצו כאן
  • למדריך למשתמש עבור מערכת הצאט בוטיםלחצו כאן
  • לקריאה והרחבה בנושא בוטים במגזין Chatbots-Magazineלחצו כאן