ניוזלטר פירוש

מתוך ויקיפדיה: ניוזלטר פירוש : נְיוּזְלֵטֶר (מאנגלית: Newsletter, נקרא גם אִגֶּרֶת מֵידָע, יְדִיעוֹן מְקֻוָּן או עלון חדשות) הוא פרסום קבוע המופץ בדרך כלל באמצעות דיוור אלקטרוני באופן קבוע אחת לתקופת זמן מסוימת.
מסרים אלה המופצים באמצעות מערכת דיוור או תוכנה לדיוור של דואר אלקטרוני, בכמויות גדולות.

תכל"ס: כל עסק זקוק לקשר מתמיד עם לקוחותיו על מנת לשרוד ולהתפתח. הקשר נדרש לצורכי תפעול, שיווק ומכירות.
במאמר זה תוכלו למצוא מעבר להבנת פירוש המילה ניולזטר , גם  עצות ודרכי פעולה הקשורות במונח ניוזלטר.
תוכלו גם לקבל השראה ותוכלו ללמוד איך יוצרים ומעצבים ניוזלטר אפקטיבי שיעזור לכם להגיע אל המטרות העסקיות שלכם.

ניוזלטר  – הערוץ המשתלם ביותר

לפני שנצלול לעומק המונחים הטכניים, חשוב לדעת שניוזלטר היינו אחד מערוצי הקשר החשובים ביותר שניתן (ומומלץ) לעסק לקיים עלם לקוחותיו.
מבחינה סטטיסטית ההחזר על ההשקעה בערוץ זה הוא מהגבוהים ביותר שיש והם עומדים על החזר השקעה של כ – 40$ לכל 1$ שמושקע בתהליך יצירתם.

lyfemarketing.com

 

לפיכך קל להבין שעסק אשר רוצה להגדיל את הרווחיות שלו ולשפר את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלו – טוב יעשה אם יאמץ או ישפר באופן מתמיד את פעילות הדיוור האלקטרוני שלו ואת משלוחי הניוזלטר.

הדרך לבצע פעילות יעילה במישור זה היינה: משלוח תוכן ומעניין ומועיל  אל נמענים רלוונטיים אשר הסכימו לצרוך אותו.
התוכן אמור לספק לקוראיו מידע בעל ערך או להציע להם שירות או מוצרים אשר מתאימים להם.

בחירת מערכת ניוזלטר

לאחר שעסק מחליט לקיים פעילות במישור זה, עליו לדאוג להשתמש במערכת אשר תהיה מקצועית ונוחה לתפעול.
מאמר זה יסקור מספר תכונות של מערכת ניוזלטר מבית  InforUMobile. במערכת זו תוכלו לבחור תבנית  ניוזלטר ולהתאים ולשנות אותה לפי הצרכים שלכם.

היתרון בשימוש בתבניות מוכנות במערכת היינו שנקודת ההתחלה טובה הרבה יותר. בפועל אתם עובדים על תבנית אשר הושקעו בה מחשבה רבה מבחינה עיצובית ושיווקית.
כל שנותר לכם לעשות הוא להחליף את המסרים בתבנית כך שיותאמו לפעילות העסקית שלכם.

צילומי מסך של  לניוזלטר:

 

תכונות מתקדמות במערכת

כלי קישור אזורים בתמונה – "מפת תמונה"

יכולת מתקדמת נוספת במערכת המאפשרת ליצור לינקים/קישורים שונים באזורים שונים בתמונה.
יכולת זו חוסכת זמן ושעות גרפיקה, וכמובן הוצאה כספית (אין צורך בחיתוכי HTML).
בעזרת יכולת זו ניתן להכין דיוור אלקטרוני עם תמונה שמכילה מספר אזורים לחיצים שונים בתוכה.

אם למשל יש בתמונה מספר פרטים, אז יכולת זו מאפשרת לקשר כל אזור ללינק שונה ולהוציא את הגולש לעמוד הרלוונטי לאותו אזור בתמונה.
כאשר גולש צופה בדיוור הוא יוכל ללחוץ על האזור המעניין אותו ולהגיע ישירות ללינק המבוקש.
סרטון הדגמה

המערכת המתקדמת מאפשרת לכם להוסיף לדיוור האלקטרוני שלכם פיצ'רים רבים ומתקדמים, וכל זאת בקלות וללא כל צורך בתכנות, או עיצוב חיצוני. הנה סקירה של חלק מהם:

צפו בוידאו  המתאר איך ניתן ליצור בקלות ובמהירות ניוזלטר במערכת של InforUMobile

 

גלריית תמונות מתחלפות

יכולת  זו מאפשרת לכם לייצר במהרה ובקלות גלריית תמונות מתחלפות. גלריה כזו מאפשרת לנצל טוב יותר את שטח הדיוור ולמקסם את "שטח הנדל"ן היקר בראש הדיוור.
קיימת חשיבות רבה לאזור זה בגלל העובדה שהוא הראשון אליו נחשף הקורא ולעיתים הוא זה שקובע באם הוא ימשיך לקרוא את ניוזלטר שלכם – או ינטוש אותו.

הכנת הגלרייה נעשית ללא הצורך ליצור מהתמונות gif animation בתוכנה חיצונית.
המערכת מבצעת עבורם בזמן קצר את הפעולה ומשיגה לכם תוצאה גרפית איכותית ומתקדמת. וזאת ללא הצורך לשלם לגרפיקאי או למתכנת שיכין שיבצע עבורכם את הפעולה.
להרחבה – ראו סרט הדגמה.

 

מסננים ורשימות דינמיות לקבוצות

יכולת מתקדמת נוספת במערכת המאפשרת ביצוע שליחת ניוזלטר ודיוורים לחתך מסוים מתוך הרשימות שלכם.

לדוגמה – רק לתושבי פתח תקווה או רק לכאלה שלא פתחו את הדיוורים שלכם במשך 10 חודשים.
יכולת זו מאפשרת לבצע חיתוכים מתקדמים ולהשיג שיפור בביצועי הניוזלטר שלכם.

הואיל ובתחום הניוזלטר קיימת חשיבה גדולה לביצוע פילוח בעת משלוח הדיוורים, כלומר חשוב לנסות לדייק עד כמה שניתן את מסרי הניוזלטר לקהל שקורא אותו.
כאשר המסר מותאם בצורה טובה לקבוצה, עולה הסבירות שהגולשים בקבוצה יקליקו על הדיוור שלכם.

להרחבה בנושא, צפו בסרט הדגמה

 

 

בדיקת הניוזלטר בפלטפורמות דיוור השונות

קוראי הניוזלטר שאתם שולחים צופים בו בכל מיני פלטפורמות (תכנות דואר כגון Gmail ו- אוטלוק ועוד ו ובנוסף בסוגים שונים של טלפונים סלולריים).
ולכם אין כל שליטה על סוגי הפלטפורמה בו הם יקראו את הניוזלטר שלכם. וכלן ישנה חחשיבות רבה לדעת לפני המשלוח כיצד יראה הניוזלטר במערכות השונות.

לצורך כך פיתחנו במערכת של  InforUMobile, יכולת מתקדמת אשר תאפשר לכם לבדוק לפני השליחה האם הדיוור יוצג בצורה מיטבית בפלטפורמות השונות.
לצפייה בדף תכונה זו  – ראו כאן

פיצ'ר זה יאפשר לכם לראות כיצד יוצג ויראה הדיוור שלכם במבחר פלטפורמות נפוצות בשוק ובסוגי מכשירים שונים.
לא מדובר בהדמיה של הניוזלטר – המערכת למעשה שולחת דיוור לדוגמה לפלטפורמות אלו ומחזירה צילומי מסך מהן.

כך תוכלו לדעת אם קיימת בעיית תצוגה באחת מהפלטפורמות הנ"ל ותקן את הניוזלטר שלכם בהתאם.
להרחבה בנושא, ראו  סרט הסבר.

 

שעון ספירה לאחור

יכולת זו מאפשרת לכם ממש לשר את ביצועי קמפיין הניוזלטר שלכם. היא מאפשרת לכם להוסיף לניוזלטר אלמנט של מונה (טיימר) סופר לאחור.

הפעולה פשוטה מאוד לביצוע ואינה דורשת מכם כל ידע בתכנות. הוספת הטיימר לניוזלטר מתבצעת באמצעות אלמנט גרירה, Drag & Drop.
כדי לאפשר לכם גמישות מלאה בנראות הטיימר, המערכת מאפשרת שליטה על עיצובו.
בנוסף ניתן להוסיף הודעת סיום אשר תוצג כאשר המונה יגיע לסיום הספירה שהוגדרה לו.

חשוב לדעת: הוספת טיימר סופר לאחור לניוזלטר מעלה את אחוז ההקלקות, כיוון שהוא יוצר מימד של לחץ ודחיפות בקרב הקוראים.
זו פעולה קלה מאוד לביצוע ומומלץ ביותר להוסיפו לניוזלטר שלכם. ראו תכונה זו גם בדף התכונות של המערכת – כאן
לפרטים נוספים בנושא זה – סרטון הדגמה.

 

אוטומציה שיווקית

אוטומציה שיווקית (Marketing Automation), היא שיטה מתקדמת ויעילה לניהול תהליכי שיווק ותפעול בצורה אוטומטית, במספר ערוצי שיווק דיגיטליים. התהליכים מופעלים באמצעות טריגרים שנקבעים מראש,
הכוללים סיבת ההפעלה, תזמונים, סיגנלים ממערכות ממוחשבות, נתיב זרימה של הלקוח במשפך השיווק, יעדים ועוד.

שימוש באוטומציה שיווקית באמצעות הדיוור אלקטרוני היינו שיטה יעילה ונוחה לניהול סדרות מסרים ללקוח, בניית מסעות לקוח מבוססות מסרים במייל, SMS, טפסים ועוד.

השימוש בכלי מתבצע בצורה שפוטה מאוד באמצעות גרירת אובייקטים ב- Drag & Drop. לפרטים נוספים בנושא זה ראו כאן.

להרחבה בנושא אוטומציה שיווקית ראו כאן

לסיכום

לימוד מתוך מערכת שמכילה ניוזלטר הוא חשוב ושימוש במערכת InforUMobile נותנת לכם פתרון מלא לדיוור בדואר אלקטרוני.
אם אתם רוצים גם להתחיל לשלוח ניוזלטרים – לחצו על הכפתור הכתום "פתח חשבון עכשיו".

המערכת משרתת מעל 15,000 לקוחות עסקיים ומייצרת תוצאות גבוהות לעסקים אלו.
InforUMobile יש ניסיון של למעלה ב- 15 שנים בקשר דיגיטלי בין העסק ללקוחות שלו.

 

shutterstock_541665958 [Converted]-34

  • ניוזלטר פירוש – קישור לויקיפדיהלחצו כאן
  • ניוזלטר פירוש – קישור למונח באנגלית לחצו כאן
  • ניוזלטר פירוש – קישור למונח ב Quora לחצו כאן
  • ניוזלטר פירוש – קישור למונח באנגלית בהקשרים עסקיים לחצו כאן
  • ניוזלטר פירוש – קישור לוידאו הסבר באנגלית לחצו כאן
  • לצפייה בתכונות מודול דיוור בדואר אלקטרוני בתוך מערכת InforUMobile – לחצו כאן
  • לצפייה במאמר בנושא Top Email Marketing Best Practices for 2018 – לחצו כאן