newsletter
קשר עם לקוחות באמצעות newsletter היינו אחד מדרכי הפעולה המקצועיות והנכונות ביותר שעסק או ארגון יכולים לקיים.
במאמר זה תוכלו לקרוא כיצד מקימים ושולחים newsletter מקצועי ממנו תוכלו לקבל השראה ותוכלו ללמוד איך יוצרים, כותבים ומעצבים ניוזלטר אפקטיבי.
בעזרת המערכת המקצועית מבית InforUMobile תוכלו לבחור תבניות newsletter מוכנות מראש אותן תוכלו להתאים ולשנות בהתאם לצורך שלכם.
היתרון בשימוש בתבניות מוכנות הוא בכך שנקודת הפתיחה היא טובה יותר, ואתם עובדים על תבניות אשר הושקעו בהן מחשבה רבה.
כעת כלמה שנותר לכם לעשות הוא להחליף מסרים בדף כך שיותאמו לפעילות שלכם.
המערכת מאפשרת להוסיף ל newsletter שלכם פיצ'רים רבים וכל זאת בקלות וללא כל צורך בתכנות, או עיצוב חיצוני.
סקירה של חלק מיכולות המערכת:
פשטות תפעול
עוד לפני שאתם מתחילים בעיצוב ה newsletter שלכם, חשוב שתבחרו מערכת אשר שלבי התפעול שלה פשוטים לביצוע ואשר מעניקה לכם חיווי ויזואלי פשוט של השלב הבא אשר עליכם לבצע.
מערכת ה newsletter המקצועית מבית InforUMobile מעניקה לכם בדיוק את התכונה הזו. ומאפשרת לכם לדעת בכל שלב בדיוק היכן אתם עומדים ומהוא הדבר הבא שעליכם לבצע.
חלונית ההתקדמות (ראו צילום מסך) מנחה אתכם בשלבי בניית ה newsletter ואתם אף פעם " לא לבד".
עיצוב ועריכה – נוחים לתפעול
יש חשיבות רבה לממשק העיצוב של ה newsletter עצמו. באמצעות ממשק עריכה קל ונוח לתפעול תוכלו לבצע שינויים נדרשים בדיוור שלכם.
שינוי העיצוב, החלפת תמונות, עדכוני טקסט, שינוי ריווח בין הפסקאות יצירת קישורים לתמונות ועוד פעולות רבות אפשריות וזמינות עבורכם לביצוע בקלות.
תוכלו לבצע אותן במערכת newsletter מקצועי ויפה ממש תוך דקות.
גלריית תמונות מתחלפות
פיצ'ר חשוב נוסף מאפשר לייצר בקלות גלריית תמונות מתחלפות, אשר תאפשר לכם לנצל טוב יותר את שטח ה newsletter.
בצורה זו ניתן למקסם את "השטח הנדלנ"י" בדיוורים שלכם.
פיצ'ר גלריית התמונות המתחלפות יאפשר לכם יצירת אלמנט של תמונות מתחלפות וניצול יותר טוב של שטח ה newsletter.
כל זה נעשה ללא צורך ליצור מהתמונות ג'יפ-אנימשין. המערכת תבצע עבורם את הפעולה וכך תשיגו תוצאה איכותית ומתקדמת מבחינה גרפית,
ללא כל צורך לשלם לגרפיקאי או למתכנת. לפרטים נוספים בנושא זה ראו סרט הדגמה.
בדיקת הניוזלטר שייצרתם, בפלטפורמות הדיוור השונות
המדוורים צופים בדיוור שלכם בתוכנות דואר שונות ובסוגי טלפונים סלולריים שונים ואין לכם שליטה על הפלטפורמה בה הם משתמשים.
ולכן חשוב לבדוק לפני השליחה האם הדיוור יוצג בצורה מיטבית בפלטפורמות השונות.
פיצ'ר בדיקת המייל, מאפשר לראות כיצד יראה הדיוור שלכם ממש, באותן פלטפורמות. לא מדובר בהדמיה של הניוזלטר,
המערכת ממש שולחת דיוור לדוגמה לפלטפורמות הנפוצות ומחזירה לכם צילומי מסך מכל אחת מהן.
כך אם זיהיתם בעיה כלשהי תוכלנה לתקן עוד בטרם השליחה בפועל ללקוחות.
לפרטים נוספים בנושא זה ראו – סרט הסבר.
מסננים ורשימות דינאמיות לקבוצות
יכולת מתקדמת במערכת המאפשרת ביצוע שליחת ניוזלטר ודיוורים לחתך מסוים מתוך הרשימות שלכם.
לדוגמה – רק ללתושבי באר שבע או רק לכאלה שלא פתחו דיוורים במשך 5 שבועות.
יכולת זו מאפשרת לכם לבצע חיתוכים מתקדמים ולהשיג שיפור ניכר בביצועי הדיוורים שלכם,
הואיל ובתחום הדיוור האלקטרוני ישנה חשיבה גדולה לביצוע סיגמנטציה/פילוח בעת משלוח הדיוורים,
כלומר יש לנסות ולדייק עד כמה שניתן את מסרי הניוזלטר לקהל שמקבל את הדיוורים.
וכאשר המסר מותאם לקבוצה, עולה הסבירות שהגולשים יקליקו על הדיוור ששלחתם ויתעמקו בתוכן המוצג בו. סרט הדגמה יכול זו
מונה ספירה לאחור מתקדם
פיצ'ר שמאפשר לכם להוסיף לניוזלטר אלמנט של מונה (טיימר) סופר לאחור. הפעולה מתבצעת באמצעות אלמנט גרירה, Drag & Drop.
המערכת מאפשרת שליטה על עיצוב המונה, כמו כן ניתן להוסיף הודעת סיום אשר תוצג כאשר המונה יגיע לסיום הספירה שהוגדרה לו.
הוספת מונה סופר לאחור בניוזלטר מעלה את אחוז ההקלקה כיוון שהוא יוצר אלמנט של לחץ ודחיפות בקרב הקוראים. זו פעולה קלה מאוד לביצוע והוספה לניוזלטר שלכם.
סרטון הדגמה
כלי קישור אזורים בתמונה – "מפת תמונה"
יכולת מתקדמת נוספת במערכת המאפשרת ליצור לינקים/קישורים שונים באזורים שונים בתמונה.
יכולת זו חוסכת זמן ושעות גרפיקה, וכמובן הוצאה כספית (אין צורך בחיתוכי HTML).
בעזרת יכולת זו ניתן להכין דיוור אלקטרוני עם תמונה שמכילה מספר אזורים לחיצים שונים בתוכה.
אם למשל יש בתמונה מספר פרטים, אז יכולת זו מאפשרת לקשר כל אזור ללינק שונה ולהוציא את הגולש לעמוד הרלוונטי לאותו אזור בתמונה.
כאשר גולש צופה בדיוור הוא יוכל ללחוץ על האזור המעניין אותו ולהגיע ישירות ללינק המבוקש.
סרטון הדגמה
אוטומציה שיווקית
אוטומציה שיווקית (Marketing Automation), היא שיטה מתקדמת ויעילה לניהול תהליכי שיווק ותפעול בצורה אוטומטית,
במספר ערוצי שיווק דיגיטליים. התהליכים מופעלים באמצעות טריגרים שנקבעים מראש, הכוללים סיבת ההפעלה, תזמונים, סיגנלים ממערכות ממוחשבות, נתיב זרימה של הלקוח במשפך השיווק, יעדים ועוד.
שימוש באוטומציה שיווקית באמצעות הדיוור אלקטרוני היינו שיטה יעילה ונוחה לניהול סדרות מסרים ללקוח,
בניית מסעות לקוח מבוססות מסרים במייל, SMS, טפסים ועוד. השימוש בכלי מתבצע בצורה שפוטה מאוד באמצעות גרירת אובייקטים ב- Drag & Drop.
להרחבה בנושא אוטומציה שיווקית ראו כאן
צפו בסרט המדגים כמה פשוט ליצור ניוזלטר ולשלוח אותו במערכת של InforUMobile
מספר צילומי מסך של לניוזלטר לדוגמא
- ניוזלטר
- ניוזלטר דוגמאות
לסיכום
שימוש במערכת InforUMobile נותנת לכם פתרון מלא ליצירת newsletter.
המערכת משרתת מעל 17,000 לקוחות עסקיים ומייצרת תוצאות גבוהות לעסקים אלו. ניסיון של למעלה מ 15 שנים בקשר דיגיטלי בין העסק ללקוחות שלו.