InforUMobile מעצבת ובונה דפי נחיתה/דפי פרסום סלולריים יעודיים לקידום המכירות של בית העסק.
דף נחיתה סלולרי מעוצב בצורה מכירתית וממוקדת הוא אמצעי ויזואלי נהדר להגיע לקהל רחב, להציג את המוצרים והשרותים של בית העסק, לעורר סקרנות בקרב הלקוחות ורצון מוחשי מצידם להינות ממה שיש לבית העסק להציע להם.
דוגמאות של דפי נחיתה מבית InforUMobile
תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים…
דפי הנחיתה המוצעים מתבססים על ה- Look & Feel של מותג העסק ונבנים על פי העדפותיו.
הטלפון הסלולרי נתפס ככלי אינטראקטיבי על ידי המשץמש ועל כן בדפים מושם דגש מיוחד על ניצול יכולות המובייל על מנת להניע את הגולש לפעולה מיידית – לצלצל בחיוג מהיר לבית העסק, לנווט ליעד, לאשר הגעה לאירוע, לבצע הזמנה, להשאיר פרטים על מנת שיחזרו אל פנייתו, להירשם לניוזלטר, להצטרף למועדון לקוחות, לעשות לייק בפייסבוק ועוד. ניתן בדף לשלב קופון או שובר מבצע כדי להגביר את האפקטיביות שלו.
על גבי הדף מותקן קוד של Google Analytics המאפשר למדוד את תוצאות הצפייה בפרסום.
את הדף ניתן להפיץ כלינק במסגרת שליחת הודעת SMS רגילה ללא עלויות שליחה נוספות. בכך מתאפשר לשדרג את ההודעה הטקסטואלית בצורה מאד משמעותית:
כמו כן ניתן להשתמש במספר מקוצר. שליחת SMS עם מילה ייעודית למספר זה משיבה הודעת SMS לשולח ובה לינק גלישה לדף הייעודי:
ניתן גם להפנות אל הדף דרך QR Code שייכלל על גבי חומרים מודפסים של בית העסק (למשל ברושורים, חשבוניות, מעטפות, כרטיסי ביקור, מדבקות, מודעות בעיתון וכו'). סריקת הקוד בטלפון הנייד מובילה את הצרכן לדף הנחיתה בו הוא סופג את המסר הפרסומי העשיר:
מראה עיניים משכנע שבעתיים…