בשלב הראשון של יצירת דיוור אלקטרוני במערכת נדרש לתת לו מספר הגדרות.
הללו כוללות את הדברים הבאים:
- שם הדיוור– מו הפנימי של הדיוור שישמש אותנו לצורך זיהויו במערכת. נמעני הדיוור אינם חשופים לשם הזה.
- שם השולח– השם שיופיע תחת שדה "מאת" בתיבת הדואר של הנמענים שלי.
- כתובת אימייל השולח– כתובת המייל שלי כשולח הדיוור. אם אני מעוניין לקבל פניות חוזרות מהדיוור יש להזין כתובת דואר רלוונטית.
- שורת נושא– שורת הנדון של הדיוור שמופיעה בתיבות הדואר של הנמענים. לשורה זו יש חשיבות מרובה שכן לעיתים היא קובעת אם הדיוור יפתח ויקרא בידי הנמען. מומלץ ששורה זו תכיל עד 50 תווים. כדאי לשלב בה פרמטר אישי המסייע בהעברת מסר ייחודי לכל נמען, למשל הכללת שמו הפרטי של כל נמען. את זאת נעשה בלחיצה על הקישור הוסף שדה מותאם אישית שמופיע כאשר נוגעים עם העכבר בשורת הנושא. ניתן כמו כן להיעזר בשורות הנושא המומלצות של המערכת ולהוסיף להן צבע למשיכת תשומת הלב של הקוראים בעזרת אימוג'י ותווים מיוחדים.
- כותרת משנה – שורת הטקסט שהנמענים רואים בתיבת הדואר שלהם בזיקה לשורת הנושא. משמשת לחיזוק המסר השיווקי של הדיוור. אין חובה להגדירה אך מומלץ.
תחת הגדרות מתקדמות נמצא עוד מספר הגדרות המסומנות כברירת מחדל ושניתן להסיר מהדיוור במידה ולא מיוניינים בהן:
- תיוג קישורים לגוגל אנליטיקס – תיוג אוטומטי של קישורים בדיוור בגוגל אנליטיקס על מנת לעקוב אחר גלישות וקליקים.
- עקוב אחר קליקים – מאפשר לעקוב אחר לחיצות על קישורים בדיוור.
- תאימות מובייל – התאמה אוטומטית של תצוגת הדיוור לצפיה נוחה מהטלפון הנייד.
בסיום עריכת ההגדרות יש ללחוץ על כפתור המשך בתחתית המסך על מנת שההגדרות תשמרנה ושנוכל לעבור לשלב השני באשף יצירת הדיוורים.
Categories:
Email,
UMail