כאשר אנו שולחים דיוור הכולל קישור אחד או יותר, בין אם זה קישור טקסטואלי או קישור מאחורי תמונה, אנחנו נרצה לדעת מי וכמה אנשים לחצו על החלק המסוים הזה בדיוור. כך נוכל לדעת איזה חלקים מהדיוור עניינו יותר את הנמענים שלנו, וגם נוכל לבנות רשימות תפוצה מדויקות שיכללו רק את מי שלחץ והתעניין בקישור מסוים. למשל אם שלחנו דיוור עם שני מוצרים שונים ואנו רוצים לדעת איזה מוצר עניין יותר את הלקוחות ולמי אפשר לפנות בעתיד עם הצעות למוצרים דומים.
כדי לבצע זאת עלינו כמובן קודם להכין ולשלוח את הדיוור לנמענים, ולאחר מכן להיכנס לערוץ הדיוור האלקטרוני > דוחות > ללחוץ על שם הדיוור הרצוי לצפייה בדוחות, ולאחר מכן ללחוץ בצד ימין על מפת הקלקות. המערכת תציג לנו דוח כולל של ההקלקות (צד ימין בדוגמה) ואת כמות ההקלקות על קישור מסוים בתוך הדיוור (בצד שמאל בדוגמה):
כדי לדעת מי לחץ על קישור מסוים, פשוט לחצו על הריבוע המציג את נתוני הקישור ותועברו למסך שבו יוצגו כתובות הדוא"ל שלחצו על הקישור:
ניתן לשמור את רשימת המקליקים בקבוצה (חדשה או קיימת) על ידי לחיצה על סמל הדיסקט שבצד שמאל. כאמור, פעולה זו מאפשרת לכם ליצור רשימות ממוקדות של לקוחות שמתעניינים בשירות או במוצר מסוים שלכם, ולדוור להם בעתיד רק את מה שמעניין אותם. למשל, אם אתם חנות למוצרים לחיות מחמד, ופרסמתם ניוזלטר עם קישור למזון לכלבים וקישור למזון לחתולים, תוכלו, על סמך נתוני ההקלקות, ליצור רשימות נפרדות לבעלי כלבים ולבעלי חתולים ולדוור בהתאם.