בעת יצירת חשבון WhatsApp Cloud API נדרש ע"י Meta להזין אמצעי תשלום עבור הודעות ה WhatsApp שישלחו מהחשבון שלכם.
כברירת מחדל, אמצעי התשלום אותו Meta מאפשרת להזין הינו כרטיס אשראי.
במידה ואינכם רוצים/ יכולים להשתמש באשראי, קיימת אפשרות בחלק מה- Business Managers להשתמש בקו אשראי (Credit Line) כחלופה לכרטיס אשראי. קו אשראי מאפשר להסדיר תשלומים באמצעות העברות בנקאיות ותשלום מרוכז על תעבורה אחת לזמן מה בהתאם למדיניות הגבייה של Meta.
תוכלו לבדוק אם החשבון שלכם פתוח לקו אשראי באיזור ניהול התשלומים של ה- Business Manager – גלשו ל- Business Manager הרלוונטי, כאשר אתם בתוך החשבון שלכם גללו את תפריט הצד ולחצו על לשונית Billing & payments. הלחיצה תוביל אתכם לאזור ניהול הכספים של החשבון, שם בתפריט הצד לחצו על לשונית Credit Lines. באם חשבונכם פתוח לאופציה יופיע קישור להגשת בקשה לקו אשראי במסך זה. הבקשה כרוכה במילוי טופס פשוט.
לצפייה בתמונה מוגדלת לחצו עליה
קווי אשראי ניתנים לחשבונות מורשים בלבד כאמור, ההחלטה אם להעתר לבקשתכם היא כמובן של Meta ולפי שיקוליה.
מידע נוסף בנושא זה ניתן לקרוא במרכז העסקים של Meta – כאן
הערות:
- במידה ואתם מנהלים מספר חשבונות Business Managers, ובאחד או יותר מהם קיים קו אשראי, ניתן לבקש מ- Meta לאשר מכורח אישור קו אשראי בחשבון אחד, גם אישור קו אשראי עבור חשבונות נוספים. ראו הסבר של Meta בנושא זה והנחיות להגשת בקשה כאן.
- במידה ואתם משתמשים בקו אשראי עבור תעבורת הודעות ה- WhatsApp שלכם חובה שזה יהיה הקו שמשמש אתכם גם לחשבון המודעות המנוהל תחת אותו Business Manager. לא ניתן להפריד בין השניים (בניגוד להפרדה שכן קיימת כאשר משתמשים בכרטיס אשראי).
- ככל שיש לכם שאלות בנושא ניתן לפנות למרכז התמיכה של Meta לעסקים ולבקש את הסיוע שלהם – ראו כאן כיצד.