המוצר שלכם מדהים, השירות מצויין, יש לכם תוכן ששווה להכיר והצעות שחבל לפספס. איך אתם מתקשרים את כל זה ללקוחות שלכם? סביר להניח שבעזרת אחת מהשיטות הפופולריות בעולמות של קשר בין עסקים לקהל שלהם – דיוורי אלקטרוני. ניוזלטרים הם אכן אמצעי מצויין להניע ללקוחות לפעולה ולהגדיל המרות. לא משנה אם אתם נמנים על עסקים שמשתמשים בניוזלטר כדי למכור ולשכנע, לחנך וללמד או לבדר את הקוראים, אתם בוודאי רואים בהם חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק שלכם וככאלה חשוב לכם שהדיוורים יהיו מושכים ואפקטיביים. לטובת כל מי ששותף לאמירה זו ריכזנו שישה פיצ'רים ייחודיים בהם תוכלו להשתמש בבואכם לבנות את הניוזלטר הבא שלכם במערכת InforUMobile.
1. גלריית תמונות מתחלפות
רוצים למשוך את תשומת לב הקוראים? לצור אפקט של דינאמיות, חיות ועניין מוגבר בתוכן הדיוור? שלבו בו גלריית תמונות מתחלפות. בעזרת הגלריה תוכלו להציג תמונות מתחלפות בשטח נתון של הדיוור. במקום להציג ויזיואל בודד בכל פלייסהולדר של תמונה ולצור מראה סטטי לדיוור, תוך לעיתים בזבוז נדלן חשוב ממנו, תוכלו להראות בעת ובעונה אחת מניפה של אלמנטים. הפיצ'ר זה שימושי במיוחד כאשר רוצים להציג מוצר נתון ממספר זוויות צילום או כשרוצים לשקף עושר וגיוון בהצע.
בעזרת עורך הגלריה תשלטו על הסדר שבו התמונות יופיעו ועל קצב התחלופה ביניהן.
2. מפת תמונה
מעוניינים להפנות את הנמען מתמונה בודדת בדיוור למספר קישורים נפרדים בהתאם למיקום בו הוא הקליק על התמונה? בעזרת אלמנט מפת התמונה בעורך הדיוורים של InforUMobile תוכלו לעשות זאת בקלות! כל שעליכם לעשות הוא לטעון את התמונה הרצויה, לחלק אותה לאזורי הקלקה בעזרת קווי הרשת ולהגדיר את הקישור שמפנה מכל אזור הקלקה.
בעודכם מכינים אתה דיוור לשליחה לא תזדקקו עוד לגזור תמונות ולבצע עבודה סיזיפית בעזרת סטודיו גרפי תומך. בין רגע תקבלו תמונה חכמה מרובת קישורים. בעזרתה תוכלו להוביל את הקוראים שלכם למספר דפים באתר שלכם, לשלל עמודי הרשתות החברתיות שלכם ולכל הפניה רלוונטית אחרת.
3. טקסט פרסונלי על גבי תמונה
דרך נוספת בה תוכלו להיות עצמאיים מליווי גרפי בבניית הדיוור שלכם היא בעזרת השימוש באלמנט טקסט על גבי תמונה. הרבה פעמים יש בידינו תמונה שמיועדת לדיוור אך אין עליה כיתוב בעוד שהיינו דווקא מעוניינים שיהיה. אלמנט טקסט על גבי תמונה מאפשר לכם לשלב בדיוור כל תמונה שתרצו ועל גביה להוסיף כיתוב ככל העולה על רוחכם. את הכיתוב תוכלו למקם היכן שתרצו בתמונה, לעצב אותו כך שיתאם לגודל, לצבעוניות הרצויה וכדומה. תוכלו אפילו לשלב בו אלמנטים פרסונליים המגבירים את האפקטיביות של המסר הכתוב. בצורה הזו תוכלו להעביר מסר ויזואלי ותוכני בו זמנית ועל אותו אזור נתון בדיוור:
4. פרסונליזציה של כפתור ההנעה לפעולה
ומפרסונליזציה על גבי התמונה נעבור לפרסונליזציה על גבי כפתורי ההנעה לפעולה. הנעה לפעולה היא הסיבה המרכזית שלשמה אתם שולחים את הדיוור שלכם. הנעה טובה לפעולה עושה את ההבדל בין קמפיין שמצליח לכזה שנותר ללא השפעה. כפתורים בדיוור ואזורים לחיצים הם האמצעי השכיח בעזרתו אנו מעבירים את הנמען למוד הפעולה שאנו מייעדים לו. לאור החשיבות שלהם פיתחנו עבורכם את היכולת לשלב בהם טקסט מותאם אישית.
כאשר מכלילים על גבי הכפתור טקסט מותאם, כמו שם פרטי למשל, הקריאה לפעולה מקבלת רלוונטיות מוגברת מבחינת הקורא. המסר מתחדד, האישי נקשר בקונטקסט של הדיוור, נוצרת מחוייבות לא מודעת והרי לכם המתכון להנעה יעילה לפעולה.
5. פריטי אי קומרס
לטובת אלו מביניכם המשתמשים בפלטורמות Magento או WooCommerce לניהול חנות הסחר באתר ומדוורים את הלקוחות בהתאם לפעולות שביצעו (או לא ביצעו) בו, שילבנו בעורך הדיוורים של InforUMobile פקדי eCommerce ייעודיים. הללו יאפשרו לכם לדוור את הנמענים בצורה אוטומטית ובאופן שכולל את הפריטים אשר רכשו, הכניסו לעגלה או נטשו בה. דיוורים הכוללים בלוקים של eCommerce מיועדים לשליחה באמצעות מודול האוטומציה במערכת בעקבות טריגר שמתקבל מהחנות, הנפוצים ביניהם הם צפיה בפריטים מסויימים, רכישה או נטישת עגלה.
את פקדי ה- eCommerce תשלבו בדיוור תוך הגדרת מאפייניהם הויזואליים-עיצוביים בעיקרם. ההתיחסות לפקד במקרה הזה תהיה כאל כאל פלייסהולדר של מידע אשר תכולתו משתנה מדיוור לדיוור בהתאם לנסיבות ולצורך. מערכת InforUMobile הממומשקת ל- Magento ו- WooCommerce תמשוך לתוך הפלייסהולדר שהכנתם לטובת העניין את המידע הרלוונטי על הפריטים ותציג את הפריטים לכל נמען בצורה דיפרנציאלית ובהתאם לפעולות שהוא ספציפית ביצע באתר.
6. תצוגת פלטפורמות
כולנו יודעים שקיימים מספר רחב של פלטפורמות עליהן הקוראים נחשפים לדיוורים שלנו. החל מג'ימייל דרך אוטלוק הוטמייל ועוד, דרך מחשבים נייחים וטלפונים ניידים, וכלה במוד צפיה בהיר לעומת מוד כהה ועוד ועוד. הדיוור שלנו שנראה מצוין בעת שאנו עורכים אותו או שולחים אותו לבדיקה לתיבה האישית שלנו עשוי להראות פחות טוב על פלטפורמה זו או אחרת מסיבות טכניות. כל פלטפורמה עם הניואנסים שלה, הקידוד שלה ומאפייני התצוגה שלה. כשם שאי ידיעת החוק אינה פותרת, גם אי הידיעה איך הדיוור נראה בהתקנים שונים אינו פתור אותנו כמדוורים מהאחריות להגיש לקוראים שלנו את המסר בצורה המיטבית. זה אינטרס מובהק שלנו ומחובתנו לעשות לנו הרגל ולוודא שהדיוור שלנו עובר כל מסך.
בדיוק לשם זה שולב בעורך הדוורים של InforUMobile פיצ'ר שמאפשר לצפות בדיוור במגוון פלטפורמות ובפרט במובילות שבהן בקרב קהל הקוראים, בעוד שאנו מכינים אותו לשליחה והכי חשוב – בטרם שליחתו. ביצוע הבדיקה הוא פשוט למדיי – לוחצים על כפתור תצוגת הפלטפורמות בפינה השמאלית של מסך העריכה:
וממתינים שהדיוור ישלח לכל תיבות הדואר ויושב אלינו כצילום מסך המשקף את איך שהוא התקבל בתיבת היעד. אם יש משהו בתמונות שמתקבלות אינו נראה כשורה נחזור לעריכה ונבצע התאמות. נבדוק שוב עד שנגע לתוצאה הרצויה.
עשו לכם הרגל קבוע לפני השליחה, קחו שתי דקות לביצוע הבדיקה והבטיחו לעצמכם שלא תהיינה הפתעות מיותרות.
לסיכום
מחפשים דרכים לשדרג את דיוורים שלכם? רוצים לשפר את התוצאות ? במאמר זה ביקשנו להציג על קצה המזלג מספר פיצ'רים שימושיים שיש בהם גם כדי להקל על עבודת הכנת הדיוור לשליחה ובו זמנית גם להגביר את האפקטיביות שלו. שימוש בתכונות מתקדמות אלו יאפשר לדיוורים שלכם לבלוט ביחס לאלו של התמחרים ולהשאיר חותם בקרב הקוראים. אנו מזמינים אתכם להתנסות בהן ולהנות מהתוצאות.