כבעלי עסקים ומנהלי שיווק אתם מוצפים היום באפשרויות שונות ליצירת קשר עם קהל לקוחותיכם המתעניינים או הקיימים. לעיתים נדמה שעושר האפשרויות אפילו משתק כי קשה לדעת במה להשקיע ובמה להתעמק.
אני מניח שאתם שומעים סביבכם שבעלי עסקים עושים שימוש בשיווק בסלולר. השיווק בסלולר קיבל תנופה חזקה מאד מאז עידן כניסת הטלפונים החכמים. ה – SMS היה ונותר אחד הכלים החזקים ביותר בארסנל השיווק הסלולרי.
אם אתם עדיין לא משתמשים בשיווק ב- SMS להלן 5 סיבות טובות להתחיל להשתמש בו:
95% מהודעות ה- SMS נפתחות תוך 3 דקות
זהו הכלי היחידי עליו אתם יכולים לסמוך שיעביר את המסר שאתם רוצים לעביר ללקוח בצורה מיידית וללא עיכובים. אין מדיה אחרת שיודעת להעביר את המידע בזמן כה קצר. SMS הוא כלי אפקטיבי ממדרגה ראשונה כיוון שההודעה השיווקית או התפעולית שלכם תגיע בוודאות ללקוח שאתם רוצים בזמן שאתם רוצים. לדוגמא, אם מסעדה שעושה משלוחים רוצה לייצר מכירות בצורה מהירה, היא יכולה לשלוח הודעת SMS ללקוחות שרגילים להזמין ממנה, בדיוק בשעת הצהריים וליידע על מנת היום או מבצע היום.
שיווק ב- SMS הוא זול מאד
שליחת SMS מהמחשב (לדוגמא באמצעות תוכנת InfoSMS) עולה אגורות בודדות לכל הודעה. לכן עלות העברת המסר האישי שלכם לכל רשימת התפוצה היא זולה מאד במיוחד בהתחשב בעובדה שאתם יודעים בוודאות שכל הרשימה תקבל את ההודעה תוך זמן קצר ובאמינות גבוהה. בכל אמצעי פרסום אחר אתם משלמים גם על צרכנים שהמוצר שלכם לא מעניין אותם ולא התכוונתם להגיע אליהם בכלל.
שליחת SMS היא פשוטה מאד
עסקים רבים שומרים את רשימת הלקוחות שלהם בקובצי אקסל או במערכת CRM. תוכנות שליחת ה- SMS מתחברות בצורה אוטומטית למערכות אלו ולכן שליחת SMS היא לרשימת הלקוחות מאד פשוטה. מניסיוננו, לקוח עסקי מצליח לשלוח הודעות SMS לרשימת התפוצה שלו תוך 3-4 דקות בממוצע מרגע פתיחת התוכנה. לצפייה בסרטון כיצד שולחים SMS במערכת InfoSMS – ראו כאן.
שיווק ב- SMS עוזר לבנות מותג
מחקרים מראים כי 75% מבעלי הטלפונים הסלולריים מעוניינים להשתתף בתוכניות נאמנות למוצרים בהם הם משתמשים. לכן, לא פלא כי המשווקים שולחים הודעות SMS למועדון הלקוחות שלהם בכמויות הולכות וגדלות מדי שנה כאשר המידע שנשלח ב- SMS הוא על מבצעים, עדכונים על מוצרים, עדכון על נקודות במועדון הלקוחות וכו'.
שליחת SMS היא פרסונלית
עיקר הכוח של שיווק ב- SMS טמון בעובדה כי ניתן לשלוח הודעות מותאמת אישית לכל נמען מתוך רשימת התפוצה שלכם. לדוגמא ניתן לפנות לנמען בשמו הפרטי בתחילת ההודעה, ניתן לשלוח לכל נמען הפנייה לסניף ממנו הוא בדרך כלל רוכש וכו'. הפרסונליזציה עוזרת למקד את המסר השיווקי כך שיתאים לנמען בדיוק כדי להגדיל את האפקטיביות של הכלי.
אם גם אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם עם שיווק ב- SMS – ראו כאן פרטים נוספים.