דיוור בדואר אלקטרוני זו דרך יעילה להגדלת מכירות מלקוחות קיימים ומתעניינים וטיפוח הקשר אתם. הדיוור בדואר אלקטרוני מאפשר לעסק לספר על עצמו, להציג מבצעים, לשמר באופן קבוע קשר עם לקוחות, להעביר מסרים עם תכנים מעשירים ולהניע לפעולה.
לקוחות מצפים לקשר קרוב ומתמשך עם בית העסק. עסקים אשר עושים שימוש בערוץ הדיוור האלקטרוני מגדילים המכירות ומשפרים את שביעות הרצון של לקוחותיהם.
מודול הדיוור בדואר אלקטרוני בתוך מערכת InforUMobile כולל עורך דיוורים גמיש, ידידותי ומתקדם ביותר. המערכת מאפשרת ליצור בצורה קלה דיוורים המתאימים בצורה מושלמת למחשב, לטאבלט ולמובייל. המערכת כוללת מגוון כלי שיווק חדשניים אשר יגרמו לדיוור שלכם ליצר אחוזי פתיחה והקלקה גבוהים יותר.
מאמר זה יסקור 11 פיצ'רים מתקדמים במערכת (מתוך רבים נוספים הקיימים בה). פיצ'רים אלו יסייעו לכם לקבל תוצאות טובות באמצעות הדיוור האלקטרוני, להגדיל מכירות ולשפר את הקשר עם הלקוחות הקיימים שלכם.
להלן הפ'יצרים:
1. גלרית תמונות מתחלפות
פיצ'ר המאפשר לייצר בקלות גלריית תמונות מתחלפות. יכולת זו מאפשר לנצל את שטח הדיוור שלכם בצורה הטובה ביותר. שימוש בכלי זה יכול למשל לעזור לכם למקסם את אזורי התצוגה בדיוור. דוגמה – הואיל ושטח הדיוור מוגבל, (במיוחד כאשר הוא נקרא ממכשיר סלולרי) ובגלל שהחלק העליון בכל דיוור הוא החלק הראשון אותו רואה הגולש, אזי ישנה חשיבות רבה לאזור זה והוא הנדל"ן היקר ביותר בדיוור שלכם. פיצ'ר גלריית התמונות המתחלפות מאפשר לכם יצירת אלמנט של תמונות מתחלפות וניצול יותר טוב של שטח המייל. כל זה נעשה ללא צורך ליצור מהתמונות ג'יפ-אנימשין בתוכנה חיצונית. המערכת מבצעת עבורם תוך שניות את הפעולה וכמובן ניתן לחזור ולערוך את הגלריה לפי רצונכם.
צפו בסרטון הדגמה
2. אוטומציה עם Zapier
יכולות אינטגרציה ואוטומציה עם חיבור ל- 500 תוכנות מובילות באמצעות Zapier. זאפייר היא פלטפורמה חזקה שמאפשרת חיבור בין מוצרים שונים ללא צורך בתכנות.
העיקרון של Zapier הוא פשוט: תוכנה א' יוצרת אירוע (Trigger) שגורם לתוכנה ב' באופן אוטומטי לבצע פעולה (Action). לנו ב- InforUMobile יש אפליקציית Zapier שמאפשרת בין היתר משלוח של הודעות דיוור בדואר אלקטרוני בצורה אוטומטית בעקבות אירוע (Trigger) שקרה במוצר אחר – לדוגמא לאחר הוספת לקוח חדש ל- CRM שלכם או כאשר לקוח קנה באתר ה- eCommerce שלכם.
קראו כאן הרחבה בנושא Zapier ויכולתיו.
3. בדיקת המייל בפלטפורמות שונות
הלקוחות צופים בדיוור שלכם במגוון פלטפורמות שונות (תוכנות דואר שונות כגון Gmail ו- Outlook וסוגים שונים של טלפונים סלולריים) ולכם אין כמובן שליטה על הפלטפורמה בה הם משתמשים, אבל חשוב מאוד לבדוק לפני השליחה האם הדיוור יוצג בצורה טובה בפלטפורמות השונות.
פיצ'ר בדיקת המייל בפלטפורמות, מאפשר לכם לראות כיצד יראה הדיוור שלכם ממש, באותן פלטפורמות. לא מדובר בהדמיה, אלא המערכת ממש שולחת טסט לפלטפורמות הנפוצות ומחזירה לכם צילומי מסך מכל אחת מהן, כך שתוכלו לצפות בדיוור לפני השליחה בכל הפלטפורמות הנפוצות ולתקן עוד בטרם השליחה. יכולת זו מאפשרת לכם לדעת שהדיוור הגיע בצורה מיטבית לכמה שיותר לקוחות לא משנה באיזו פלטפורמה הם משתמשים.
צפו בסרטון הסבר
4. מסננים ורשימות דינאמיות
זהו פיצ'ר/יכולת חשובה ומתקדמת של המערכת המאפשרת ביצוע שליחה לחתך מסוים של הרשימה. לדוגמה – רק לתושבי ראשון לציון או רק לכאלה שלא פתחו דיוורים במשך 3 חודשים.
יכולת זו מאפשרת לבצע חיתוכים מתקדמים, ובכך להשיג שיפור ניכר בדיוורים הנשלחים, הואיל ובתחום הדיוור האלקטרוני נודעת חשיבה מכרעת לביצוע סיגמנטציה/פילוח בשלב משלוח הדיוורים, כלומר המשווק נדרש לנסות ולדייק עד כמה שאפשר את מסרי הדיוור לקהל שמקבל את הדיוורים כאשר המסר מותאם לקבוצה, עולה הסבירות שהקלקה על המייל, לקריאה מעמיקה יותר ולבסוף גם לעלייה בכמות הלידים המתקבלים מהמייל במקרה של מייל מכירתי, או של עליה בשביעות הרצון של הלקוחות במקרה של מייל בתחום קשר עם הלקוחות.
צפו בסרטן הדגמה
5. כלי לקישור איזורים בתמונה – מפת תמונה
יכולת מתקדמת במערכת המאפשרת ליצור לינקים שונים באזורים שונים בתמונה, יכולת זו חוסכת לך זמן ושעות גרפיקה, וכמובן הוצאה כספית (לא צריך לחתוך HTML). התכונה מאפשרת להכין דיוור אלקטרוני עם תמונה שמכילה מספר אזורים לחיצים בתוכה. למשל אם יש בתמונה מספר פרטים, אזי יכולת זו מאפשרת לקשר כל אזור ללינק שונה. וכאשר גולש צופה בדיוור הוא יוכל להקליק על האזור המעניין אותו ולהגיע ישירות ללינק המבוקש.
צפו בסרטון הדגמה
6. מונה ספירה לאחור
פיצ'ר המאפשר להוסיף בקלות לדיוור אלמנט של מונה (טיימר) סופר לאחור. הפעולה מתבצעת באמצעות אלמנט גרירה, Drag & Drop. המערכת מאפשרת יכולות שליטה מתקדמות על עיצוב המונה, כמו כן ניתן להוסיף הודעת סיום אשר תוצג כאשר המונה יגיע לסיום הספירה שהוגדרה לו. הוספת מונה סופר לאחור בדיוור מעלה את אחוז ההקלקה כיוון שהוא יוצר אלמנט של לחץ ודחיפות בקרב הקוראים.
צפו בסרטון הדגמה
7. אוטומציה שיווקית
אוטומציה שיווקית (Marketing Automation), היא שיטה לניהול תהליכי שיווק ותפעול בצורה אוטומטית, במספר ערוצי שיווק דיגיטליים. התהליכים מופעלים באמצעות טריגרים שנקבעו מראש, הכוללים סיבת ההפעלה, תזמונים, סיגנלים ממערכות ממוחשבות, נתיב זרימה של הלקוח במשפך השיווק, יעדים ועוד.
שימוש באוטומציה שיווקית באמצעות הדיוור אלקטרוני היינו שיטה מאד יעילה ונוחה לניהול סדרות מסרים ללקוח, בניית מסעות לקוח מבוססות מסרים במייל, SMS, טפסים ועוד.
השימוש בכלי פשוט מאד על ידי רירת אובייקטים ב- Drag & Drop.
להרחבה בנושא אוטומציה שיווקית ראו כאן
8. רישום לרשימת תפוצה ב- SMS
מנגנון המאפשר ללקוח לשלוח SMS עם כתובת המייל שלו ולהיכנס אוטומטית לרשימת התפוצה שלכם. יכולת זו מאפשרת לכם להגדיל את רשימת התפוצה שלכם בצורה קלה כיוון שמנגישים ללקוח מאד בקלות את הרישוום באמצעות SMS. לדוגמא ניתן לשם שלט בחנות שנותן הטבה ללקוח שנרשם לרשימת התפוצה שלכם על ידי שליחת SMS מהטלפון שלו עם כתובת המייל למספר שאנו נספק לכם. כל לקוח ששולח את ה- SMS מצטרף אוטומטית לרשימת התפוצה במערכת.
9. כלי המלצות לשורות נושא
שורת מייל מוצלחת תגדיל את כמות הפתיחות ובכך גם ההמרות. לכן, המערכת מכילה פיצ'ר מתקדם אשר מציג שורות נושא שונות בהם אתם יכולים להשתמש גם בדיוורים שלכם. היתרון של כלי זה הוא שהוא נשען על תובנות של מיילים רבים מאוד אשר נשלחים במערכת, כאשר המערכת בוחנת אילו שורות נושא הפיקו את התוצאות הטובות ביותר באופן סטטיסטי, ומציגה גם לכם את האפשרות להשתמש בשורות אלו או דומות להן. על ידי המלצה זו גם משתמש אשר אין לו נתונים סטטיסטים מספיקים להסקת מסקנות, או ניסיון רב, יכול כבר בתחילת דרכו לייצר שורות נושא שמייצרות לחיצות באחוזים גבוהים.
10. שליחת סדרת מיילים אוטומטית מעוגנת הרשמה
מאפשר להתחיל סדרת מסרים (Autoresponder) מיד החל מרישום הנמען. יכולת זו של המערכת מאפשרת להתחיל בקשר עקבי ומתמשך עם הלקוחות כבר מהרגע בו הוא נרשם. כמו כן ניתן ללוות את הלקוח בכל שלבי ההחלטה שלו, להעביר לו מידע ומסרים אשר יחזקו את הקשר שלו עם העסק שלכם ובבוא רגע ההחלטה, הוא כבר יכיר אתכם והסיכוי שירכוש מכם עולה. היתרון בשיטה זו היא גם שהתפעול פשוט מאוד, יש להקים פעם אחת את הסדרה בת כמה דיורים, ולאחר מכן המערכת רצה בצורה אוטומטית ושולחת באופן מדורג כפי שהגדרתם את והדיורים.
11. מפת הקלקות ומעקב אחר קישורים הכי מוקלקים
פיצ'ר מתקדם המאפשר לראות אילו קישורים בדיוור שנשלח ייצרו הכי הרבה הקלקות. פיצ'ר זה מאפשר לכם מעקב ושיפור מתמיד. כיוון שהוא מאפשר לראות בצורה מדויקת ביותר אילו אלמנטים בדיוור שלכם גרמו להקלקות כלומר איזה מעניין יותר את הלקוחות שלכם ומכאן תדעו במה להתמקד. במידה ואתם מוצאים דפוס מתמשך של אחוזי הקלקה גבוהים על אלמנט מסוים, תוכלו להשתמש בו בהמשך ולשמר את אחוזי ההקלקה ולשפר כל העת את ביצועי הקמפיינים שלכם בדיוור אלקטרוני.
סיכום:
אלו היו 11 פיצ'רים שנמצאים מערכת הדיוור מבית InforUMobile, המערכת מכילה עוד פיצ'רים מרובים ומגוונים, אלו מאפשרים ללקוחות הרבים המשתמשים במערכת להשיג תוצאות טובות בעולם הדיוור האלקטרוני.
בזכות היכולות המתקדמות שלה, מאפשרת מערכת הדיוור של InforUMobile, גם למי שחדש בתחום לבצע פעולות ברמה גבוהה ביותר ולהשתמש בכלים שאינם זמינים במערכות אחרות. יתרה מזאת ישנם פיצ'רים אשר חוסכים הרבה שעות עבודה של אנשי מקצוע חיצוניים (תכנות, גרפיקה וכו'). בזכות כך הדיוורים היוצאים ללקוחות מהמערכת הם ברמה גבוהה מאוד ויכולים לייצר תוצאות עסקיות ותפעוליות טובות ביותר.
במידה ואתם עדיין לא לקוחות של InforUMobile ורוצים להתרשם מהמערכת והתכונות המתקדמות ולחוות עד כמה קל לשלוח בה דיוור אלקטרוני, לחצו על הכפתור הכתום ופתחו חשבון עכשיו.
רוצים להרחיב ולהעמיק את ההכרות עם המערכת:
- מידע נוסף על דיוור אלקטרוני באמצעות המערכת – לחצו כאן
- תכונות נוספות של דיוור בדואר אקטרוני במערכת InforuMobile – לחצו כאן
- מדריך משתמש על מערכת – לחצו כאן
סרט – כיצד יוצרים ומפיצים דיוור אלקטרוני במערכת InforUMobile: