שורת נושא בדיוור הניוזלטר שלכם היא המרכיב המרכזי ביצירת אחוזי פתיחה גבוהים לדיוור.
ככל ששורת הנושא תהיה טובה יותר – אחוזי הפתיחה יהיו גבוהים יותר ולכן יותר אנשים יקראו את הדיוור והמסר שרציתם להעביר ויותר אנשים יבצעו את הפעולה שרציתם שיבצעו בעקבות הדיוור (קניית מוצר וכו').
כללי האצבע לכתיבת שורת נושא מעולה
השתמש במילים "חזקות"
מומלץ להשתמש במילים חזקות שיוצרות עוגנים רגשיים אצל הנמען. לדוגמא:
"11 טיפים חכמים לסידור מושלם של המטבח" – המילה חכמים גורמת לנמען להרגיש בושה או גאווה וכולם רוצים להיות מושלמים.
"הדבר המסוכן ביותר לעסק שלך" – כאשר אנחנו נתקלים במילה מסוכן אנחנו מייד נכנסים למצב של כוננות ובודקים היטב במה מדובר.
פרסונליזציה
השתמש בפרסונליזציה בשורת הנושא. במערכת הדיוור תוכל להכניס לשורת הנושא את שם הפרטי של הנמען. לדוגמא: "דני, תזכורת לכנס מחר בגני התערוכה". פעולה זו מושכת את העין של הקורא לדיוור שלכם ומגדילה את הרלוונטיות והסיכוי שדיוור שלכם יקרא על ידו.
לוקליזציה
הוכח כי שורות נושא שמוזכרים בהם שמות של ערים או מקומות גורמות לאחוזי פתיחה גבוהים יותר. הסיבה היא הרלוונטיות לקורא. כלומר אם קהל היעד שלכם נניח הוא בהרצליה, שורת הנושא טובה לדוגמא: "מכירה מיוחדת בהרצליה של אופניים לילדים".
קצר וקולע
שורת נושא קצרה וקולעת מעבירה את המסר טוב יותר. נסו לצמצם את המיטב של מה שרצית לכתוב במשפט קצר וברור. מאד לא מומלץ להשתמש בשורת נושא של למעלה מ- 50 תווים. מחקרים מראים כי אחוזי פתיחה הגבוהים ביותר הם כאשר אורך שורת הנושא הוא קצר:
(תמונה בתוך litmus.com)
זיהוי
לאורך זמן, אנשים יפתחו את הדיוור שלכם בגלל שזה אתם. לכן, הזדהות ברורה בדיוור (באמצעות ה- From של המייל) או בתחילת כל שורת נושא תגרום להבנה אצל הנמען שמדובר בדיוור ממקור אמין ומזוהה ואז אחוזי הפתיחה יעלו.
תשאלו שאלה
שורות נושא שנכתבות כשאלה (עם סימן שאלה בסופן) יוצרות אחוזי פתיחה גבוהים יותר. לדוגמא: "האם תרצה לשפר את חזות הבית שלך במספר צעדים פשוטים" ?
רלוונטיות
חשוב מאד שתוכן שורת הנושא יהיה רלוונטי לקהל היעד שלך. תשאל את עצמך כאשר אתה כותב את שורת הנושא: האם הדיוור הזה יעניין את רשימת התפוצה שלי ? האם הם ימצאו בדיוור שלי ערך ?
דחיפות
אם כל המיילים שלך יהיו דחופים אז כמובן אף אחד מהם לא דחוף. אבל כאשר הדיוור שלך באמת דחוף כלומר אם יש באמת "מועד אחרון" למסר שלך, נניח מבצע שמסתיים, קורס שמתחיל וכו' השתמש במילים של דחיפות כי נמענים באמת לא רוצים להפסיד את המועד האחרון ומידע זה חשוב עבורם.
הזהרו מתווים מיוחדים
אל תשתמשו בשורת הנושא בתווים מיוחדים כגון סימן קריאה (!), סולמית (#), כוכביות (**) וכו'. תווים אלו מקפיצים בדרך כלל את מנגנוני הספאם וההודעה שלכם עלולה להגיע לתיבת הזבל ולא ל- Inbox של הנמען.
שלבו סקרנות + הטבה
שורת נושא צריכה להכיל אלמנט של סקרנות ואלמנט של הטבה. לדוגמא: "בוא תתפנק, לחברי מועדון בלבד" – כל אחד רוצה להתפנק אבל שורת הנושא לא אומרת מה הפינוק ולכן גורמת לנמען לקרוא את הדיוור ולדעת במה מדובר. בנוסף, "לחברי מועדון בלבד" גורמת לנמען להרגיש שמדובר בהטבה ייחודית שחבל לפספס.
האם אחוזי הפתיחה שלך טובים ?
ראו גרף של אחוזי פתיחה ממוצעים של דיוורים בדואר אלקטרוני לפי מגזרים.
מקור: (mailermailer.com)
איך מערכת הדיוור InfoMail עוזרת לך ביצירת אחוזי פתיחה מדהימים ?
כלי המלצה לשורות נושא
כלי מובנה בתוך המוצר שנותן לך, המדוור, המלצה על שורות נושא גנריות שיצרו לדיוור שלך אחוזי פתיחה מדהימים. שורות הנושא הללו נבדקו, נבחנו והוכחו כיעילות בשטח.
מנגנון בדיקת Spam עוד לפני השליחה
בתוך המוצר קיים מנגנון שבודק את תוכן הדיוור שלך ואת שורת הנושא ובודק שאין בהם תוכן שיכול לגרום לדיוור שלך להגיע ל- Spam. במידה ויש תוכן כזה, תקבל מיידית דוח מה הבעיה וכיצד יש לתקנה.
לפרטים על מערכת הדיוור שלנו בדואר אלקטרוני – לחצו כאן