אנו שמחים לעדכן על השקת מנגנון הפופאפים החדש במערכת InforUMobile – הדרך היעילה להכוונת הגולשים באתר שלכם לביצוע פעולות ממוקדות ורלוונטיות. בעזרת המנגנון תוכלו להצמיד לפופאפים ולטפסים שאתם יוצרים במערכת ומציגים באתר למבקרים שלכם חוקיות עם התאמה אישית של התוכן ועיתוי ההופעה בהתבסס על מאפייני הגולש, היסטוריית הגלישה, ומגוון פרמטרים נוספים.
המנגנון תומך במגוון תרחישים. כך למשל תוכלו להקפיץ פופאפ מסויים רק לגולשים שטרם נתנו הסכמה לדיוור, או לכאלו שרכשו מוצר ספציפי לאחרונה, או לאחרים שלא ביקרו באתר תקופה ממושכת, לכאלו שמבקרים ביום מסויים בשבוע, בין שעות מסויימות ועוד ועוד. בנוסף על שלל אפשרויות החיתוך והחוקיות תוכלו להגדיר גם את העדיפות של הפופאפים בינם לבין עצמם, וכך אם גולש מבקר באתר שלכם ועונה על התניה של יותר מפופאפ אחד שיצרתם, ואתם מעוניינים לחשוף אותו לכמות מצומצמת של תכנים קופצים, המערכת תדע להקפיץ לו את הפופאפ הרצוי ביותר בהתאם לדרוג שנתתם לפופאפים כאשר יצרתם אותם.
כיצד בונים פופאפ חכם במערכת?
המערכת מעמידה לרשותכם ממשק אינטואיטיבי ופשוט ליצירה של פופאפים חכמים:
- לכניסה למודול הפופאפים והטפסים לוחצים על הכפתור הרלוונטי במסך הבית של המערכת.
- לאחר מכן לוחצים על כפתור צור פופאפ חדש. בוחרים תבנית לפופאפ (לנוחיותכם התווספו תבניות חדשות), עורכים את הפופאפ בעזרת ממשק ב- Drag & Drop ובסיום העריכה לוחצים על המשך לשלב הבא. עד כאן כפי שהייתם רגילים לעשות עד היום, השלב הבא הוא לב העניין.
- הגדרת החוקיות של הפופאפ – המסך יציג לכם שורה של הגדרות שניתן לקבוע ביחס לחוקיות ההקפצה של הפופאפ. הללו כוללות את העמודים בהם תרצו שהפופאפ יקפוץ, את קהל היעד שלו הפופאפ יקפוץ (מוכרים למערכת/ מאושרים לדיוור ועוד), את התזמון בו הפופאפ יקפוץ (ימים, שעות, חגים, סופי שבוע, טווח תאריכים מסויים), את תדירות הקפצת הפופאפ למבקר נתון (פעם אחת בלבד, מספר פעמים בזמן נתון), טריגרים של פעולות שהמבקר ביצע באתר ועוד. כמו כן כאן תוכלו להגדיר את העדיפות של הפופאפ במידה והמבקר עונה על תנאים של יותר מפופאפ אחד להצגה:
כל הגדרות החוקיות שתגדירו יופיעו במרוכז בצד שמאל של המסך על מנת שתוכלו לראות אותן בנוחות. בסיופ ההגדרות לחצו על כפתור ההמשך.
4. השלב הבא והאחרון הוא קבלת הפיקסל להטמעת הפופאפ באתר שלכם על מנת להנות מהתוצר:
לאחר ההטמעה של הפיקסל כיצד המנגנון החכם עובד?
ברגע שהטמעתם את הפיקסל באתר שלכם הוא יחל לשדר למערכת מידע רלוונטי בהקשר של חוקיות ההקפצה הנדרשת לפופא. המערכת תקבל ותנתח את המידע בזמן אמת על פי תבחין של מספר פרמטרים מרכזיים:
- הכרות עם הגולש – בהתבסס על מידע צבור במערכת.
- התנהגות הגולש – למשל – זמן שהייה בדף, עמודים שנצפו, אזורי עניין.
- היסטוריית אינטראקציה – ביקורים קודמים, פעולות שבוצעו, תגובות לפופאפים בעבר.
- הקשר עסקי – שלב בתהליך הרכישה, ערך סל הקניות, סטטוס לקוח.
בהתבסס על נתונים אלו, המערכת מחליטה מתי, איפה ואיזה פופאפ להציג לכל גולש, במטרה למקסם את הסיכוי להמרה משמעותית.
ניתן כמובן לעשות A/B Testing על הפופאים וחשוב לא פחות לעקוב אחר הנתונים בדוחות המערכת על מנת לתקף את ההצלחה, לטייב ולייעל את התוצרים בהתאם לתוצאות הנצפות.
היתרונות המרכזיים של המנגנון החדש
- חוויית משתמש משופרת – במקום להציף את הגולשים בהודעות גנריות, הפופאפים מופיעים רק כאשר הם באמת רלוונטיים והם מכילים את התוכן הנכון מבחינת הגולש.
- שיפור משמעותי באחוזי המרה – הכוונה ממוקדת המותאמת לצרכי המשתמש ושלב הרכישה.
- הפחתת נטישה – פופאפים חכמים מופיעים בעיתוי המיטבי כדי למנוע נטישת גולשים.
- תובנות עסקיות – ניתוח תגובות הגולשים לפופאפים השונים מספק נתונים חשובים על העדפות קהל היעד.
- חיסכון בזמן – הגדרה פשוטה של כללי הופעה ללא צורך בידע טכני מעמיק.
דוגמאות לשימושים אפקטיביים בפופאפים חכמים
- הרשמה למועדון הלקוחות – הקפצת הצעת ערך משתלמת בתמורה להרשמה.
- טיוב פרטי גולשים – איסוף מידע שחסר לנו במאגר.
- שימור לקוחות – הצעה מיוחדת לגולש שמראה סימני נטישה.
- הגדלת סל קניות – המלצות מותאמות אישית בהתבסס על פריטים בסל.
- איסוף לידים – טופס קצר בעיתוי האופטימלי לגולשים המתעניינים במוצר.
- הכוונה לתוכן – הצעת תוכן רלוונטי בהתאם לעניין שמגלה הגולש.
- קידום מבצעים – חשיפה סלקטיבית של מבצעים לקהלים ממוקדים.
לסיכום
היכולת לצור ולהטמיע פופאפים וטפסי רישום באתר באמצעות מערכת InforUMobile אינו דבר חדש, היא קיימת כבר הרבה מאד שנים. החידוש שאנו שמחים להשיק הוא במנגנון החויקות החכם שמוצמד לתוצרים.
מנגנון הפופאפים החכם החדש במערכת InforUMobile הוא צעד משמעותי נוסף במאמצינו המתמשכים לספק לכם את הכלים המתקדמים ביותר לתקשורת אפקטיבית עם קהל היעד שלכם. עם מנגנון הפופאפים החכם, אתם לא רק מתקשרים עם הגולשים שלכם – אתם יוצרים דיאלוג משמעותי בנקודה המדויקת שבה הם זקוקים לו, מה שהופך כל אינטראקציה להזדמנות אמיתית להעמקת הקשר והגדלת ההמרות.
אנו מזמינים אתכם להנות מהכלי ועומדים לרשותכם בכל שאלה.