גוגל פרסמו מחקר חדש בנושא הפרסום בסלולר וההשפעות על המפרסמים והצרכנים.
למפרסמים יש לפעמים התחבטות בנושא פרסום בסלולר (ופרסום ממומן בכלל):
"אנחנו כבר ממוקמים גבוה מאד בתוצאות האורגניות, אז למה בעצם לפרסם בתשלום, זה הרי יגנוב לי תנועה חינמית שהייתי מקבל בכל מקרה מהאורגני ?"
במחקר הנוכחי גוגל בחנו ספציפית את השאלה כיצד פרסום ממומן בסלולר משפיע על התנועה האורגנית. להלן תוצאות המחקר:
המחקר מצא כי פרסום ממומן בסלולר מעלה את כמות ההקלקות ב- 88% מעל התנועה האורגנית הרגילה. כלומר 88% מהגולשים שלוחצים על הפרסום הסלולרי הממומן שלכם לא היו לוחצים על התוצאה האורגנית שלכם.
המחקר בוצע בין מרץ 2012 לאפריל 2013 בבחינה של 327 חשבונות Adwords שונים.
הנה תוצאות המחקר לפי ורטיקלים (מתוך Inside Adwords)
המחקר המלא להורדה כאן
אם טרם התחלתם לפרסם בסלולר אנו ממליצים לכם לראות את הסרטון החמישי במסגרת הקורס המלא והחינמי לשיווק בסלולר וללמוד כיצד עושים זאת נכון
אם אתם רוצים לקדם את המטרות העיסקיות של העסק שלכם ואתם מבינים כי פרסום בסלולר הוא מפתח חשוב, נשמח לסייע לכם בנושא זה. אנא השאירו את פרטיכם בטופס.