מודול שירות הלקוחות ב- WhatsApp של מערכת InforUMobile מאפשר לתת מענה מיטבי לפניות WhatsApp בצורה אוטומטית ו/ או אנושית.
המודול כולל אפשרות לניהול ריבוי נציגים, שיוך שיחות בין נציגים, העברת שיחות בין נציג לנציג, ניהול שיחות לפי סטטוס, ממשק בוט מתקדם למענה לפניות לפי תוואי שיחה מוגדר, התממשקות למערכות צד ג' כדוגמת CRM וניהול הזמנות, כלים לבקרה על המענה, ריכוז כל הפניות במקום אחד, תיעוד של היסטוריית ההתקשרות עם הנמען, ועוד.
שלל היכולות הללו ואחרות מאפשרות לנהל את הקשר עם הלקוחות ביעילות תפעולית מרבית, תוך חסכון בעלויות ומתן מענה אישי ומיידי לכל נמען.
רוצים גם אתם לנהל את שירות הלקוחות שלכם ב- WhatsApp? השאירו פרטים בטופס או צרו קשר ב- 03-9415550.