דיוור בדואר אלקטרוני הוא כלי שיווקי וותיק מאד ויעיל מאד.
לא בכדי, מחקר עדכני של MarketingCharts מצא כי אפיק השיווק בדואר אלקטרוני הוא האפקטיבי ביותר והכי פשוט לשימוש מבין כל אפיקי השיווק.
למרות שאפיק זה כאמור הוא וותיק מאד, התווספו לאחרונה מגוון יכולות שיווקיות חדשניות מאד בתחום שמגדילות את האפקטיביות השיווקית של השיווק בדואר אלקטרוני.
בפוסט הזה אסקור את היכולות החדשות בתחום כפי שבאות לידי ביטוי במערכת InfoMail לדיוור בדואר אלקטרוני.
טיימר סופר לאחור חי בתוך הדיוור
אחד האלמנטים הידועים בשיווק כדי להניע לקוח לפעולה זה להכניס אלמנט של לחץ זמן עבורו. הרעיון הוא לגרום ללקוח להבין שהוא חייב לפעול עכשיו ומהר כי אם לא יפעל הוא יפספס.
לצורך כך, ניתן להוסיף לניוזלטר שלכם, טיימר (מונה סופר לאחור) חי בתוך הדיוור.
אתם מגדירים במערכת הדיוור מה "זמן האפס" של הטיימר ואז הוא נוצר אוטומטית וסופר לאחור וכל נמען יראה את הזמן שנותר לפי המועד בו פתח את המייל. לדוגמא אם נגדיר ש"זמן האפס" הינו יום שישי ב- 12:00 אזי אם הדיוור יפתח על ידי הנמען ביום חמישי ב- 13:00 אזי הוא יראה שיש עוד 23 שעות לסיום.
כמו כן, ניתן לשלוט על עיצוב הטיימר כמובן.
מחקר שביצעה חברת Liveclicker מראה כי שימוש בטיימר בתוך דיוור בדואר אלקטרוני, מגדיל ב- 78% את אחוזי ההקלקה של הנמענים על לינקים בתוך הדיוור.
שימושים קלאסיים לטיימר:
- הגדרת זמן למבצע שייגמר בשעה ותאריכים מסויימים
- הזמנה לכנס או סדנא שאמורה להתחיל במועד מסויים
- מכירה מוגבלת בזמן רק למספר ימים/שעות בודדות
כלי ליצירת גלריית תמונות מתחלפות
כדי לתת לניולטר שלכם מראה יותר מיוחד וכן כדי לנצל טוב יותר את שטח המייל הכנסנו לתוך מערכת InfoMail כלי שמאפשר לכם לייצר גלריית תמונות מתחלפות בתוך המייל עצמו.
לתוך מערכת הדיוור אתם מעלים מספר תמונות (רגילות סטטיות) והכלי בצורה אוטומטית מייצר מהתמונות גלרייה זזה (סליידר).
שימושים קלאסיים לגלרייית תמונות מתחלפות:
- הצגה של מספר מוצרים באותו דיוור תוך חסכון במקום
- הצגה של כמה מבצעים באותו דיוור
- הצגה של כמה תכונות/יכולות של המוצר השירות שלכם
צפייה מקדימה אמיתית בכל הפלטפורמות
לעיתים קורה שעיצבתם דיוור ואפילו שלחתם אותו אליכם למייל לפני ההפצה לכל הנמענים והכל היה נראה תקין. אבל לאחר מכן, התברר שחלק גדול מהנמענים קיבלו את הדיוור שלכם בצורה לא מיטבית (עקום, לא נראה טוב, לא מיושר וכו').
למה זה קורה ?
תוכנות דואר שונות (Outlook לכל גירסאותיו, Gmail, וואלה) , מכשירים שונים (אייפון, מחשב נייד, מחשב נייח, גלקסי וכו') מציגים את הדיוור בצורה שונה. לכן רצוי מאד לבדוק איך נראה הדיוור שלכם בכל הפלטפורמות השונות לפני השליחה לנמענים.
איך עושים זאת ?
במערכת InfoMail, יש מנגנון מתוחכם ששולח את המייל (ממש שולח) שלכם למגוון רחב של פלטפורמות, עושה צילומי מסך של איך נראה המייל ומחזיר לכם את כל צילומי המסך הללו.
ראו דוגמא לתהליך קבלת צילומי המסך:
כך, אתם יכולים לראות לדוגמא איך נראה הדיוור שלכם בגרסה 10 של אינטרנט אקפלורר תחת Gmail.
במידה ויש משהוא שלא תקין, תוכלו לתקן את הדיוור עוד בטרם שלחתם אותו לכלל הנמענים.
במערכת InfoMail עוד מגוון תכונות חדשות ומתקדמות לצורך שיפור העברת המסר השיווקי שלכם לנמען.
רוצים גם להצליח יותר עם הדיוור בדואר אלקטרוני שלכם ?
מלאו את הטופס וקבלו חשבון התנסות ללא תשלום.