גוגל מעמידים לרשותנו המפרסמים, מגוון גדול של תוספי מודעות (Adwords Extensions) המאפשרים לנו לנצל טוב יותר הפרסום במובייל ולקבל החזר גבוה יותר על ההשקעה לעומת אפיקי פרסום אחרים.
בפוסט זה נסקור את ה- Extensions הבולטים ונסביר למה כל אחד משמש.
Call Extensions
מאפשר להוסיף למודעה במובייל כפתור ישיר לחיוג למפרסם (ראו את כפתור ה- Call מימין למודעה).
בדרך זו, צרכנים יכולים להתקשר לבית העסק בצורה ישירה מתוך המודעה אפילו ללא צורך בדף נחיתה וללא צורך לרשום את הטלפון של בית העסק.
טיפ חזק: ניתן להגדיר תזמון מתי כפתור ההתקשרות יופיע במודעות כך שבשעות הפעילות של העסק הוא יופיע (כדי שתוכלו לקבל שיחות) ומחוץ לשעות הפעילות הוא לא יופיע ואז לקוחות יגיעו לדף נחיתה של השארת פרטים.
ניתן להשתמש ב- Call Extension הן בקמפיין ברשת החיפוש והן ברשת התוכן (Display Network).
Location Extensions
אם יש לכם עסק לוקלי, Location Extension מאפשר לכם להוסיף כפתור ניווט ישירות לחנות שלכם.
זה מאפשר להביא תנועת קונים בצורה פשוטה לחנות הפיזית.
כל מה שצריך לעשות זה להכניס את כתובת בית העסק או להשתמש במידע שקיים ב- Google Places (גוגל מקומות).
ניתן להשתמש ב- Location Extension הן בקמפיין ברשת החיפוש והן ברשת התוכן (Display Network).
Mobile Ad Sitelinks
מאפשר לגולשים לקבל גישה מהירה לאזורים חשובים אצלכם באתר ע"י הצגת אזורים אלו בלינקים (ראו בתחתית המודעה – "זרי פרחים", "זר מתוק") כדי לאפשר הקלקה ישירה עליהם.
בדרך כלל משתמשים בזה לצורך הצגת "מחירון", "תכונות המוצר" וכו'.
מחקרים מראים כי SiteLinks מגדילים בכ- 30% את אחוז ההקלקה על המודעות שלכם (CTR).
יתרון נוסף זה העובדה שהמודעה יותר גדולה ובולטת בגלל הלינקים בתחתית.
ניתן להשתמש ב- SiteLinks Extension הן בקמפיין ברשת החיפוש והן ברשת התוכן (Display Network).
Click-to-download
מאפשר למפרסמים לתת גישה ישירה להורדה של אפליקציה סלולרית לגולשים שמחפשים את האפליקציה וע"י כך לפשט להם את תהליך ההורדה.
בדוגמא הקלקה על המודעה תוביל ישירות להורדת האפליקציה של הביטוח הלאומי.
ניתן לקדם גם הורדות ב- App Store וגם ב- Google Play
האייקון של האפליקציה יופיע אוטומטית ליד המודעה.
ניתן להשתמש ב- Click 2 Download הן בקמפיין ברשת החיפוש והן ברשת התוכן (Display Network).
איך עוקבים אחרי ביצועי התוספים ?
אם אתם רוצים לעקוב אחרי ביצועי התוספים, נניח לבדוק את מספר ההקלקות על ה- SiteLinks או ה- Click2Call ניתן לעשות זאת ע"י הפעולות הבאות:
- בחרו את מסע הפרסום שלכם.
- ליחצו על Ad Extensions
- בחרו את שם התוסף בתפריט הנפתח
הנה סרטון של גוגל שמסביר בצורה יפה על התוספים