האם העסק שלך מוכן לשיווק הסלולרי? (כי הלקוחות שלך כבר שם…)
שיווק סלולרי הוא מרכיב חובה לעסקים!
נכון –
- שמעת שזה חשוב
- אי אפשר להתעלם מהנתונים המרשימים
- מומחים ומובילי דעה כבר מדברים על זה
- החברות הגדולות כבר נכנסו לתחום
אבל –
איך תדע האם העסק שלך מוכן לשיווק סלולרי ומה לבדוק:
הנה מספר פעולות פשוטות לביצוע, שבסופן תוכל לדעת האם העסק שלך מוכן:
- מתוך סמארטפון – חפש את האתר העסקי שלך – האם האתר נגיש לביצוע פעולות ולקריאת החומרים?
- משלוחי דוא"ל לרשימה (ניוזלטר) – שלח לעצמך דוא"ל, ונסה לקרוא אותו באמצעות פתיחתו בסמארטפון
- קמפיין ממומן בגוגל/פייסבוק – אם יש לך, האם הוא מותאם גם עבור סמארטפונים?
- מועדון לקוחות – אם יש לך, האם אתה מתקשר אתם גם באמצעות הודעות סמס?
- בדיקת גוגל אנליטיקס – בדוק כמה נכנסים לאתר שלך באמצעות מכשיר סלולרי.
מה מצאת?
אם מצאת שהעסק שלך מוכן לעידן השיווק הסלולרי – מצויין
אבל: בהנחה שאתה כמו רוב העסקים,אז בוודאי מצאת שהעסק שלך עדיין לא התאים את עצמו לשיווק הסלולרי.
מה המשמעות של זה?
- האתר: אם אינו מתאים לצפייה מסלור- אתה מאבד כ-25% לקוחות שמחפשים אותך ממכשיר סלולרי
- דוא"ל: הניוזלטר שאתה שולח לא מותאם גם לצפייה בסלולרי – כ-45% מהנמענים לא יקראו אותו
- קמפיין ממומן בגוגל/פייסבוק – אם הקמפיין אינו מותאם למובייל – אתה מפסיד כ-30 אחוזי המרה
- מועדון לקוחות – אם אתה לא יוצר קשר גם באמצעות סמס-אתה מחמיץ ערוץ שיווק היעיל ביותר
מקור: The Mobile Movement: Understanding Smartphone Users
זה לא נורא, השיווק בסלולר הוא אומנם התחום שחדר בעוצמה הגדולה ביותר אי פעם לעולם השיווק, אבל הוא בהחלט חדש וזה הזמן להתחיל להכיר ולאמץ אותו.
סיכום – מה לעשות עכשיו:
- אתר עסקי – הקם אתר מותאם לסלולר. (זה הצעד הראשון והחשוב לביצוע מיידי)
- משלוח דוא"ל: התחיל לבחון את האפשרות לעבור למערכת דוא"ל תומכת בתבניות למובייל
- קמפיין ממומן בגוגל/פייסבוק – ודא עם מנהל הקמפיינים שלכם שהוא מבצע גם קמפיינים במובייל
- מועדון לקוחות – הכנס לשימוש מערכת לעסקים לשליחת סמס
תזכורת – למה שימוש בשיווק סלולרי הוא מרכיב חובה לעסק שלך?
- כבר משנת 2014 מרבית האנשים יגלשו באינטרנט באמצעות המובייל ולא הדסקטופ
- מרבית החיפושים על עסק קטן ובינוני הם מקומיים, מחצית מחיפושים אלו מבוצעים ממכשיר סלולרי
- לקוח שמצא את מבוקשו באמצעות הסלולר עשוי במידה רבה (80%), לבצע פעולה צרכנית בעסק שלך
- לקוח שלא ימצא את העסק שלך בסלולר יעבור למתחרה שלך
- כבר היום אתה משקיע משאבי שיווק ופרסום וכמעט מחציתם יורד לטמיון כי הם לא מותאמים לסלולר
- יעילות – קמפיין ממומן במובייל מפיק תוצאות טובות יותר מקמפיין אינטרנט רגיל, או כל סוג אחר של פרסום
- הכל מדיד: שימוש בשיווק הסלולרי מאפשר לך למדוד בצורה מדוייקת את יעילות כל קמפיין ובכך לחסוך
והכי חשוב – מה יכול לצאת לעסק שלך מזה:
- יותר לקוחות חדשים
- יותר לקוחות חוזרים
- יותר לקוחות מרוצים
- שורה תחתונה – פוטנציאל ליותר הכנסות
זה מה שגוגל חושבים על החשיבות של שיווק סלולרי:
מעוניין שמומחה שלנו יבצע הערכת מוכנות של העסק שלך לשיווק הסלולרי?
מלא את הטופס בעמוד ונציג שלנו יחזור אליך – משם אנחנו נעשה את כל השאר.
* ביצוע הבדיקה הינו בחינם
** ההצעה תקפה ל 20 העסקים הראשונים שיבקשו את הבדיקה
מקור: The Mobile Movement: Understanding Smartphone Users